مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه‌ای از نکات  قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می‌دهد. این نکات از جلسات مربیگری با هزاران حرفه‌ای در شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، اچ‌پی، بانک جهانی، وزارت خزانه‌داری آمریکا و بسیاری دیگر جمع‌آوری شده‌اند و در سه دسته "نگرش، بدنیت و بینش‌شخصی" قرار می‌گیرند. این رویکرد جامع برای افزایش اعتماد به نفس شما تاکنون بیش از ۹۰،۰۰۰ مشترک برای خبرنامه لینکدین سلنا رضوانی جذب کرده است. حالا، این نکات که در یک مکان جمع‌آوری شده‌اند، آماده برای عملیات اجرا هستند.

آموخته‌ها

  • اقدامات کوچک و روزانه‌ای برای رشد اعتماد به نفس خود بکنید.
  • از اولین انطباق‌ها استفاده کنید تا ارتباطات متقابل و معتبری را ایجاد کنید.
  • بدون تعلق خاطر به هر جایی، با اطمینان خود واقعیتان باشید.
  • از قدرت به درستی استفاده کنید تا نابرابری‌ها در محل کار خود را متعادل کنید.
  • برای جلوگیری از فرسودگی، تصمیم‌ها را با اعتماد به نفس بگیرید، عمیقا نفس بکشید و به حدس خود اعتماد کنید.
  • در مذاکرات، سکوت را دربیاورید و تصمیمات را با عجله نگیرید.
  • در موقعیت‌های تنش‌زا، موفقیت را تصور کنید و سعی کنید ارتباطی با افرادی که بر شما قدرت دارند، برقرار کنید.
  • در مقابل افراد و محیط‌های سمی، خودتان را حفاظت کنید، فاصله‌گیری کنید و راه‌هایی برای تخلیص از استرس پیدا کنید.
  • برای پیشرفت پس از شکست، رفتارهایی که باعث خرده‌روی شما می‌شوند را شناسایی کنید و خود را ببخشید.
  • به خودتان اعتماد کنید؛ تمرکز خود را بر روی رشد شخصی خود قرار دهید، به جای نظرات دیگران.


خلاصه

با انجام اقدامات کوچک و روزانه، اعتماد به نفس خود را بهبود بخشید.

 همه با چالش‌هایی در مورد اعتماد به نفس خود روبرو می‌شوند. یادگیری برای جسور بودن، ریسک پذیری و پیگیری اهداف بزرگ آسان نیست. اما افزایش اعتماد به نفس شما می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌ها و آرزوهای خود را جدی بگیرید. شما دیگر ایده‌های خوب خود را کمتر کم‌واکنش می‌کنید و بیشتر انگیزه برای پیگیری آن‌ها دارید.

بیایید شروع به رشد کنیم تا برجسته شویم، به جای کوچک شدن برای جا افتادن.

اقدامات کوچک برای ایجاد اعتماد به نفس می تواند تغییرات پایداری ایجاد کند. اقدامات ذکر شده در زیر می تواند به شما در ایجاد این باور کمک کند که در هر موقعیتی به آن تعلق دارید، می توانید حضوری تاثیرگذار داشته باشید و می توانید از هر فرصتی بهترین استفاده را ببرید. اعتماد به نفس ماهیچه ای است که می توان با تمرین هر روز آن را توسعه داد. مهارت‌ها را در سه دسته ایجاد کنید - طرز فکر، اعمال فیزیکی (تجسم) و رفتار بین فردی خود - برای اجرای یک برنامه جامع اعتمادسازی.

از اولین انطباق‌ها استفاده کنید تا ارتباطات متقابل و معتبری را ایجاد کنید.

اولین انطباق‌ها اهمیت دارند. از قدرت آن‌ها برای کمک به ایجاد ارتباطات معتبر در هر جایی که می‌روید استفاده کنید. اغلب، افراد به بی امانی‌های خود اجازه می‌دهند که آن‌ها را سوق دهند و در تعاملات اجتماعی، غیرمعتبر و دروغین با خود عمل کنند. اما کوچک شدن خودتان به خودتان آسیب می‌رساند و تأثیرات منفی دارد، بنابراین به عنوان خودتان حاضر شوید.

دفعه بعد که می خواهید تاثیر محکمی در ذهن کسی بگذارید، ارتباط خود را با او در اولویت قرار دهید تا اینکه او را با درخشش خود خیره کنید.

برای بهبود نگرش خود، ابتدا ارتباط برقرار کنید و سپس رهبری کنید. کارمندان می خواهند قبل از دنبال کردن رهبران با آنها ارتباط برقرار کنند. برای ایجاد ارتباط، گرمی و علاقه واقعی را نشان دهید. گفتگوی درونی خود را کنترل کنید. جملات تاکیدی مانند "من جایگاهم را اینجا به دست آوردم" و "اگر قرار است اینطور باشد، به من بستگی دارد" را تکرار کنید.

برای نشان دادن اولین انطباق‌های قوی، به هر کسی، حتی کسانی که تنها به نظر می‌رسند، مستقیماً رو به رو شوید و "سلام" بگویید. لباس خود را با قدرت بپوشید - به چیزی که در محل کار پوشیده‌اید و شما را خوشحال کرده است فکر کنید. پنج تا شش نسخه متفاوت از این لباس را برای تعویض منظم استفاده کنید.

در مرحله بین فردی(بینشی)، معرفی خود را به صورت کامل طراحی کنید و آن را یادداشت کنید. آماده باشید که کار خود و تأثیر آن را به زبان ساده و قابل درک توصیف کنید. در جلسات قابل مشاهده باشید و هدف خود را از صحبت کردن در طول آنها تعیین کنید.

بدون تعلق خاطر به هر جایی، با اطمینان خود واقعیتان باشید.

تعلق به یک گروه اغلب به معنای کوچک کردن ویژگی‌های منحصر به فرد خود برای سازگاری است. متأسفانه، این می‌تواند منجر به یک نسخه آب‌رفته از شخصیت شما شود. به جای کوچک کردن، کار برعکس را انجام دهید: خودتان را بزرگ کنید تا برجسته شوید.

اگر حضور شما تاثیری نداشته باشد، غیبت شما تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

این ذهنیت را بپذیرید که به هر جایی تعلق دارید. به جای ترس از تعلق نداشتن، با منتقد درونی تضعیف کننده خود صحبت کنید. به خود بگویید: "من 400٪ به اینجا تعلق دارم." با بدن خود هماهنگی داشته باشید. عاداتی را در وضعیت و رفتار خود ایجاد کنید که اعتماد و اقتدار را منتقل می کند. پشت خود را صاف کنید، تماس چشمی خود را حفظ کنید، واضح صحبت کنید و اجازه دهید بدن شما به طور کامل صندلی شما را اشغال کند. تعارف را بپذیرید - به آنها تکیه کنید، آنها را در اختیار داشته باشید و آنها را جذب کنید و بگویید "متشکرم". برای ایجاد تعلق بین فردی، به دیگران توضیح دهید که چرا اقدامات خاصی انجام می دهید و نظر آنها را بخواهید.

از قدرت استفاده کنید و عاقلانه به اشتراک بگذارید تا نابرابری ها را در محل کار خود متعادل کنید.

هر محل کار دارای عدم تعادل قدرت است. برای رسیدگی به آنها، دینامیک قدرت موجود در بازی را بشناسید و برای متعادل کردن مجدد آنها تلاش کنید. به همه کمک کنید احساس کنند صدایی دارند و به آنها تعلق دارند. در مناطقی که قدرت دارید، معرفی قوی داشته باشید و همکاران نادیده گرفته شده را برای انجام وظایف عالی معرفی کنید. در طول جلسات، اطمینان حاصل کنید که چندین صدا فرصت صحبت کردن را دارند و محدودیت هایی را برای افرادی که بیش از حد صحبت می کنند، تعیین کنید.

آنچه که دیگران می توانند انجام دهند را دست کم نگیرید و آنچه را که شما می توانید انجام دهید دست کم بگیرید.

برای پذیرش یک ذهنیت قدرتمند، عذرخواهی بیش از حد را متوقف کنید، تخصص خود را به نمایش بگذارید و صدای خود را پیدا کنید. «فقط»، «ببخشید مزاحمتان شدم» و «ممکن است اشتباه می کنم، اما» را از دایره لغات خود حذف کنید. توضیح واضحی از تخصص، رویکرد و ماموریت منحصر به فرد خود و آنچه می خواهید به انجام برسانید، بنویسید و به خاطر بسپارید. به داستان منحصر به فرد خود ضربه بزنید. از دام بیش از حد متواضع بودن فرار کنید.

برای تجسم قدرت خود، حالات صورت خود را آرام کنید و اجازه ندهید کسی مزاحم شما شود. تمرین کنید که حالت خنثی بباشید، نه لبخند و نه اخم. در حین وقفه، صدای خود را کمی افزایش دهید و با حرکات از طرف مقابل بخواهید منتظر بماند. اگر وقفه ها ادامه داشت، مشاهدات بدون قضاوت در مورد رفتار فرد انجام دهید.
برای استفاده از قدرت بین فردی، اجازه ندهید دیگران شما را دست کم بگیرند. شایستگی خود را نشان دهید و با همکاران پرخاشگر و دستکاری کننده برخورد کنید. کمی عقب نشینی کنید، از طنز برای خنثی کردن موقعیت ها استفاده کنید، یا همکاران زورگو را به سمت دیگری هدایت کنید که می تواند کمک کند.

برای جلوگیری از فشار بیش از حد، قاطع باشید، عمیق نفس بکشید و به قلب خود اعتماد کنید.

کار بیش از حد می تواند منجر به فرسودگی شغلی و اختلال در حل مسئله شود. برای جلوگیری از افراط در آن، سرعت خروجی قابل کنترلی داشته باشید که شما را تهی نکند. اگر موفقیت بالایی دارید، روی انجام دادن به اندازه کافی تمرکز کنید.

بلاتکلیفی شکلی از تصمیم است – و نه یک تصمیم قوی. بنابراین، اگر هدف شما شرط بندی جسورانه است - افزایش قدرت و رهبری - بلاتکلیفی وسیله ای برای رسیدن شما به آن جا نخواهد بود.

یک ذهنیت قاطع را در آغوش بگیرید. تنظیم تایمرهای کوتاه برای کارهای روزانه را تمرین کنید. به عنوان مثال، ۴۰ ثانیه به خودتان اجازه دهید تصمیم بگیرید چه بپوشید، سپس دیگر به آن فکر نکنید و لباس بپوشید. تصمیمات روزانه خود را به یک چشم انداز بلندمدت متصل کنید، به روحیه خود اعتماد کنید و تعهدات عمومی را برای مسئول نگه داشتن خود بپذیرید.
برای استفاده از خرد بدن خود برای مدیریت افکار غیر مفید، «دست زدن را متوقف کنید» را تمرین کنید: یک علامت توقف قرمز را تجسم کنید و دستان خود را با صدای بلند کف بزنید تا به شکستن الگوی افکار منفی کمک کنید. همچنین، تنفس جعبه ای را امتحان کنید – بازدم، نگه دارید، دم، نگه دارید، هر کدام چهار عدد.
در تعاملات بین فردی خود توضیحات را زیاد ندهید و کلمات اضافی را در صحبت کردن حذف کنید. این انرژی شما را تخلیه می‌کند و قدرت سخنان شما را ضعیف می‌کند. برای اجتناب از آن، مکث کنید، تنفس کنید و به صورت مختصر پاسخ دهید. به ضبط صداهای خود گوش دهید تا از "اوم" و "اه"‌های خود آگاه شوید. سپس آن‌ها را با عبارت انتقالی مفیدی مانند "بیایید به مورد بعدی برویم" جایگزین کنید.

در طول مذاکرات، سکوت را دریابید و تصمیمات را عجله نکنید.

برای آنچه که نیاز دارید مذاکره کنید، به جای قبول آنچه را که می‌گیرید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که از حقوق بالا درخواست می‌کنند، حدود 5,000 دلار بیشتر از آنچه که درخواست نمی‌کنند دریافت می‌کنند.

خیلی کمی از امور به صورت قطعی و غیرقابل تغییر می‌باشد. پس دست کم گرفتن را کنار بگذارید و از الان شروع کنید به جستجوی آن برد-برد‌های قدرتمند.

با پذیرش یک ذهنیت مثبت به این فکر که درخواست شما با "نه" جواب داده خواهد شد، مواجه نشوید. با تکرار یک منتر ساده مانند "وظیفه من نیست که تصمیم بگیرم که آیا ایده پذیرفته‌ می‌شود  یا خیر"، انتظارات رد شدن را برطرف کنید. با افراد برخورد کنید، نه با موقعیت قدرت آن‌ها. اگر در حضور افراد قدرتمند ارائه داده می‌کنید، به یک یا دو نفر از آن‌ها متصل شوید. مدیران عمومی هم انسان هستند.

از کلمات خود استفاده کنید - و آنها را دریغ کنید - برای تجسم موقعیت خود. در صورت لزوم سکوت را در آغوش بگیرید. بلافاصله پس از درخواست و شنیدن پاسخ، برای جمع آوری افکار خود قبل از صحبت دوباره تا هفت بشمارید. هنگام مذاکره در مورد افزایش حقوق، بالاترین پیشنهادی را که می توانید منطقی توجیه کنید بخواهید. از تحقیقات و داده ها برای اثبات تجربه خود استفاده کنید و به استانداردهای صنعت مراجعه کنید.

در سطح بین فردی، برای کاهش مقاومت احتمالی، در یک گفتگوی محترمانه شرکت کنید. از چارچوب Listen, Affirm, Respond and Ask (LARA) استفاده کنید. پس از ارائه یک پیشنهاد یا درخواست، به پاسخ گوش دهید، دیدگاه خود را تأیید کنید، مستقیماً به هر گونه نگرانی پاسخ دهید و برای عمیق تر کردن گفتگو سؤال بپرسید. در تصمیم گیری عجله نکنید، یا برای کارهایی که اشتباه انجام نداده اید عذرخواهی نکنید.

در موقعیت های پرتنش، موفقیت را مجسم کنید و سعی کنید با افرادی که بر شما قدرت می دهند ارتباط برقرار کنید.

لحظات پرمخاطره - آنهایی که می توانند باعث ایجاد یا شکست شغلی شما شوند - منبع قوی اضطراب و ترس هستند. چالش این است که اجازه ندهید این ترس شما را از عمل کردن باز دارد.

هرگز از این واقعیت کم ارزش غفلت نکنید که شما شکل و قوام موضوعاتی که در بحث قرار می‌گیرند را تعیین می‌کنید. به عنوان یک رهبر صحبت کنید. به گونه‌ای صحبت کنید که مردم به شما گوش کنند.

این ذهنیت را بپذیرید که همه مرتکب اشتباه می شوند، برای سؤالات دشوار آماده شوید و به افراد اجازه دهید خودشان صحبت کنند. به جای تکرار اشتباهات خود با وسواس، یاد بگیرید که با آنها دوست شوید. برای سؤالات غیرمنتظره آماده شوید و سؤالات منفی را با دیدی مثبت تر اصلاح کنید. گفتگوها را به سمت چیزی هدایت کنید که می خواهید درباره آن صحبت کنید. و در مورد افراد دیگر مانند رقبا اظهار نظر نکنید.
برای تجسم موفقیت، آن را در حال وقوع تجسم کنید. از حواس پنجگانه خود برای ایجاد تصویر ذهنی از نتیجه ایده آل خود استفاده کنید. سپس آن را به اندازه یک سکه کوچک کنید، یک سکه واقعی را در جیب خود قرار دهید و آن را به عنوان یک یادآوری فیزیکی به هر کجا که می روید حمل کنید. همچنین از حرکات رایج برای تقویت استدلال خود استفاده کنید. ژست‌ها درک را تقویت می‌کنند، بنابراین از موارد رایج استفاده کنید: فهرست‌ها را روی انگشتان خود بشمارید و از افرادی با بازوهای دراز استقبال کنید.
در موقعیت های پرمخاطره بین فردی، سعی کنید روابط سالمی ایجاد کنید و روی پای خود فکر کنید. رابطه سالم با رئیس خود را هدف قرار دهید. به زبان بدن آنها توجه کنید، سعی کنید در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید و قابلیت اطمینان خود را نشان دهید. در موقعیت‌های پرتنش، به آنچه منجر به این موقعیت شده، آنچه اکنون مرتبط است و آنچه در آینده باید انجام شود، توجه کنید.

در برابر افراد و محیط‌های سمی، خود را محافظت کنید، فاصله بگیرید و راه‌هایی برای کاهش استرس پیدا کنید.

محیط‌های سمی عملکرد و تعهد را کاهش می‌دهند. برای افراد، منفی‌گرایی اضافی می‌تواند هوش، حافظه و عملکرد سیستم ایمنی را کاهش دهد.

شاید قادر نباشید از ورود افراد سمی جلوگیری کنید. اما مطمئناً می‌توانید جلوی ماندن آن‌ها را بگیرید.

برای حفظ یک نگرش مثبت، انرژی نامطلوبی که به سمت شما می‌آید را همسان نکنید و زمانی که نیاز دارید برای بهبود خود وقت بگذارید. سعی کنید رفتار توهین‌آمیز، منفی یا سمی دیگران را تقلید نکنید. اگرچه آسان است که در آن جا گیر کنید، انطباق انرژی می‌تواند به مرور زمان عزت نفس و روان‌به‌خوبی شما را ضعیف کند. پس از ترک یک شغل سمی، زمانی را برای استراحت و بهبود بخشید (اگر امکان دارد). نقاط قوت شخصی خود را یادداشت کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و قبل از جستجوی شغل جدید، لیستی از "نیازهای ضروری" و "نیازهای خوب" خود را تهیه کنید.

برای آزادسازی احساسات دشوار از بدن خود، تصور کنید که استرس خود را در یک توپ فشار داده و آن را به یک طرف بگذارید. برای کاهش استرس فیزیکی، از روش آرامش تدریجی عضلات استفاده کنید: با کار کردن روی یک گروه عضلات در هر بار، آن‌ها را به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید و سپس آن را رها کنید. به خود یادآوری کنید که بیشتر عوامل استرس در محل کار مسائل زندگی و مرگ نیستند.
مرزها را تعیین کنید، خود را از افراد، گروه‌ها و محیط‌های سمی فاصله بگیرید و راه‌هایی برای آرامش یافتن پیدا کنید. تصمیم بگیرید که کی وقتی رابطه را قطع یا با رفتار سمی همکاران روبرو شوید. از دوری کردن خود ارتباطی مشکلی نیست.

برای غلبه بر مشکلات، رفتارهایی که شما را از مسیر خارج می‌کنند را شناسایی کنید و خود را ببخشید.

همه اشتباه می‌کنند - کارگر متوسط آمریکا سالانه 118 اشتباه می‌کند. کسانی که از اشتباهاتشان یاد می‌گیرند، بالاتر می‌رود و به فراتر از آن می‌روند.

اينكه گذشته به طور دقيق بر اساس برنامه پيش نرفته باشد، به اين معنا نيست كه آينده نتواند بهتر از آنچه تصور می‌كنيد باشد.

برای ورود به ذهنیت مناسب جهت فراتر رفتن از مشکلات، نیروهایی که شما را از مسیر خارج می‌کنند را شناسایی کنید و خود را ببخشید. تعویق انداختن کارها، خودمحافظه‌گری و کمال‌گرایی می‌توانند پیشرفت را متوقف کنند. بر روی یک کاری که در حال حاضر می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید؛ راه‌هایی برای کمک به خودتان برای احساس امنیت در حالی که همچنان پیشرفت می‌کنید به ذهن بیاورید؛ و هدف گذاری برای انجام کار با کیفیت بالا (نه کامل). برای پیشروی و بهبود سلامتی خودتان، خودتان را ببخشید. بر روی یک درس بزرگی که از اشتباه خود آموخته‌اید متمرکز شوید.
درگیر اقداماتی شوید که به شما کمک می‌کنند احساس شکست را از بدنتان رها کنید. پنج تنفس عمیق بکشید و تصور کنید که بازگشت مشکل شما در هنگام نفس دادن رها می‌شود. سپس، این رها کردن از منفی را با ساختن و تقویت اثر مثبت همراه کنید، با انجام یک کار خوب - چیزی به سادگی مانند مرتب کردن میز کارتان.
در سطح بین فردی، اشتباهات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه ندهید از خودتان بترسید. صحبت کردن با دیگران به شما کمک می‌کند درک کنید که چقدر شکست‌ها رایج هستند. اگر از شخصی  احساس ترس می‌کنید، پنج چیز را که شما و آن شخص مشترک دارید لیست کنید.

به خودتان اعتماد کنید؛ تمرکز خود را بر روی رشد شخصی خود قرار دهید و نه نظرات دیگران.

برای حفظ اعتماد به نفس خود، با ترس‌های خود روبرو شوید و حاضر باشید اشتباهاتی بکنید بدون اینکه به کمال‌گرایی یا بودن یک متخصص فکر کنید. اعتماد به نفس شما افزایش خواهد یافت اگر هدف‌هایی را تعیین کنید، با ترس‌هایتان روبرو شوید و ذهنیت رشدی را حفظ کنید.

برای افزایش اعتماد به نفس خود، باید ریسک بپذیرید، با اطلاعات ناقص به جلو حرکت کنید و شرط ببندید که به طریقی مشکل را حل خواهید کرد.

به تعهدات خود عمل کنید و ذهنیت رشدی را توسعه دهید. اهداف خود را یادداشت کنید، مطمئن شوید که به طور منصفانه واقع‌بینانه هستند و قبول کنید برای پیگیری آنها نیاز به کار سختی دارد. ذهنیت خود را تغییر دهید. به جای اینکه بگویید "من در بازاریابی خوب نیستم"، بگویید "در حال کار برای بهتر شدن در بازاریابی هستم".
وقتی مغز شما در برابر یک وظیفه مقاومت می‌کند، از بدنتان بخواهید آن را انجام دهد. به عنوان مثال، اگر از ساخت ویدئو نگران هستید، از بدنتان بخواهید دکمه "ضبط" را فشار دهد. یاد بگیرید انرژی های عاطفی، فیزیکی، ذهنی و معنوی خود را مدیریت کنید. احساسات مثبت را تقویت کنید، به خوبی تغذیه کنید، مشتترک کننده ها را کاهش دهید و به ارزش های اصلی خود زندگی کنید.
از "تردمیل لذت" خارج شوید و داستان‌های خود را به اشتراک بگذارید. به جای دائماً دنبال تجربه بعدی بودن، آرامش کنید، لحظات مثبت را لذت ببرید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

درباره نویسنده

سلنا رضوانی شناخته شده به خاطر تخصصش در توانمندسازی زنان در محیط کار و کمک به آن‌ها در مقابله با چالش‌ها و فرصت‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. او درک عمیقی از تجربیات و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد زنان در نقش‌های رهبری دارد و به مسائلی مانند مذاکره، قاطعیت و پیشرفت شغلی می‌پردازد.

علاوه بر کارهای نوشتاری و مشاوره، سلنا رضوانی یک سخنران بسیار مورد تقاضا است که ارائه‌های جذاب و مفیدی درباره توانمندسازی زنان در محیط کار، توسعه رهبری و ایجاد محیط کاری شامل برخورد می‌کند. سخنرانی‌ها و کارگاه‌های او به زنان استراتژی‌ها و ابزارهای عملی برای بهبود مهارت‌های رهبری خود، غلبه بر موانع و پیشرفت در زندگی حرفه‌ای آن‌ها را ارائه می‌دهد.

کتاب سلنا رضوانی به نام "مقاومت: چگونه زنان باهوش درخواست می‌کنند و برای آنچه می‌خواهند می‌ایستند"، هنگام انتشار در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک کتاب پرفروش محسوب شد. در این کتاب، او به بررسی چالش‌هایی که زنان در اعلام نیازهای خود روبرو می‌شوند می‌پردازد و راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی ارتباط مؤثر احتیاجات، بیان دیدگاه‌های خود و مذاکره برای آنچه که می‌خواهند ارائه می‌دهد.

سلنا رضوانی از طریق کار خود، به هدف الهام بخشیدن و توانمندسازی زنان برای پذیرش نقاط قوت خود، توسعه توانایی‌های رهبری خود و ایجاد تغییر مثبت در حرفه و سازمان‌هایشان است. او به خاطر دیدگاه‌های ارزشمند، مشاوره‌های عملی و علاقه‌مندی به ترویج تساوی جنسیتی و تنوع در محیط کار شناخته می‌شود.