نظریه های اقتصادی کارآفرینی
نظریههای اقتصادی در بررسی و کشف عوامل اقتصادی که بر رفتار کارآفرینی تأثیر میگذارند یا آن را ممکن میسازند، کمک میکنند. نظریههای اقتصادی کارآفرینی میتوانند به سه دوره...
چگونه می توان برای حضور در عرصه کارآفرینی اجتماعی آماده شد؟
آیا به دنبال شغلی هستید که هم معنادار باشد و هم تاثیرگذار؟ کارآفرینی اجتماعی ممکن است پاسخ شما باشد. این مقاله راهنمایی گام به گام برای آماده شدن برای ورود به این عرصه ارائه می دهد، از یافتن ایده ای ک...
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمانها
مقاله "Affirming Entrepreneurship: The Best Hope for Organizations" به بررسی نقش کارآفرینی در سازمانها میپردازد. در این مقاله، نویسندگان به بررسی مزایای کارآفرینی در سازمان...
یک کارآفرین اجتماعی چه می کند؟
کارآفرینان اجتماعی با ترکیب نوآوری، خلاقیت و اشتیاق به حل مشکلات اجتماعی، دنیای ما را به مکانی بهتر تبدیل میکنند. این مقاله به بررسی نقش و مسئولیتهای یک کارآفرین اجتماعی، انگیزههای آ...
کتاب کار | Work
جیمز سازمن مروری جذاب از تاریخ کار ارائه میدهد، در عین حال از حرص و آز نامحدود بشر گله میکند.
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question
وارن برگر به ایده میپردازد که مهارت پرسیدن سؤالات مناسب یک ضرورت برای رشد فردی، شرکتها و جوامع در دنیای پیچیده و متغیر است. او معتقد است که سؤالات قدرتی دارند که فرضیات را به چالش می...
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روانشناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسبوکار را تشویق میکنند که فعالیتهای اجتماعی و محیط...
چین | On China
کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان میپردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...
وحشت 1907: درسهایی از طوفان کامل بازار
«وحشت 1907: درسهایی از طوفان کامل بازار» کتابی نوشتهٔ رابرت اف. برونر و شان دی. کار است. این کتاب رویدادها و پیامدهای بحران مالی موسوم به وحشت 1907 را بررسی میکند که یک رکود اق...
کارل مارکس (Karl Marx)
فیلسوف، اقتصاددان و جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم زندگی میکرد و به بررسی نظریههای سیاسی و اقتصادی و نقش آنها در شکلگیری جامعه اشاره کرد.
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه میکنیم؟
خطای نرخ پایه، توضیح می دهد. مغلطه نرخ پایه موقعی پیش میآید که شخصی برای قضاوت یک مساله، اطلاعات آماری را نادیده بگیرد و به جایش به اطلاعات بیربطی توسل بجوید که در نظر خودش به مساله مربوط...
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا