تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روشهای رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوتهای...
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)
آیا میخواهید بدانید کسب و کار شما در کدام مرحله از چرخه عمر قرار دارد؟ این مقاله به شما کمک میکند تا مراحل مختلف چرخه حیات یک کسب و کار را بشناسید و با استفاده از نکات ارائه شده، کسب و کار...
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟
در حالی که بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در جهان تلاش میکنند، موانع متعددی میتوانند پیشرفت را دشوار کنند. این مقاله به بررسی برخی از رایجترین موانع تغییر اجتماعی، از جمله فقر، ناب...
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمانها
مقاله "Affirming Entrepreneurship: The Best Hope for Organizations" به بررسی نقش کارآفرینی در سازمانها میپردازد. در این مقاله، نویسندگان به بررسی مزایای کارآفرینی در سازمان...
تاریخچه کارتهای اعتباری
تاریخچه کارتهای اعتباری : داستان آنکه چگونه و به چه دلیل آغاز شد، دلایل اصلی رشد آنها و آینده کارتها در عصر دیجیتال.
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
رمز خالق | The Creator’s Code
شش مهارت ضروری کارآفرینان خارق العاده | نوشته امی ویلکینسون(Amy Wilkinson)
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence
مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه ای از نکات قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می دهد.
مائو، مارکس و بازار | Mao, Marx & the Market
دین لبارون نویسنده کتاب شما را با نیروهایی آشنا می کند که دو فرهنگ بزرگ روسیه و چین را شکل داده اند. متن مزین به داستانها، حکایات، تمثیلها و طنز است که خواندن را به همان اندازه سرگرم...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)
برنامهریزی مدیریت ریسک
برنامه ریزی مدیریت ریسک به منظور شناسایی، ارزیابی، کنترل و مدیریت ریسکهای مختلف در یک سازمان، بسیار مهم است.
قدرت و سیاست در سازمان
خلاصه مبحث قدرت و سیاست کتاب تئوری سازمان ماری جو هچ | تعریف قدرت | نحوه استفاده از قدرت سازمانها | قدرت و اختیار | نمادهای قدرت و فرمانروایی
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...