مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
کارآفرینی اجتماعی چیست؟
کارآفرینی اجتماعی چیست؟

"کارآفرینی اجتماعی" اصول کارآمدی کسب و کار را به منظور حل چالش‌های اجتماعی در سطح جامعه، ملی یا بین‌المللاستفاده می‌کند

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟

در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روش‌های رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوت‌های...

Majid ValiMohammadi
0
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
مزایای فناوری‌های مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی
مزایای فناوری‌های مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی

تلاقی فناوری و نیکوکاری، دوران جدیدی از جمع‌آوری کمک‌ها و اهدای آن‌ها را به همراه داشته است. پیشرفت‌های فناوری‌‌های مالی، روشی که افراد و شرکت‌ها از آن برای اهدای کم...

Majid ValiMohammadi
0
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر

چگونه جهانی شدن سرمایه های خطرپذیر موج بعدی نوآوری را هدایت می کند

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
تست مامان | The Mom Test
تست مامان | The Mom Test

چگونه با مشتریان صحبت کنیم و بفهمیم آیا ایده کسب و کار ما خوب است در هنگامی که همه به شما دروغ می‌گویند

Majid ValiMohammadi
0
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker

درس‌های گمشده یکی از بزرگترین معلمان مدیریت جهان(پیتر دارکر)

Majid ValiMohammadi
0
قو سیاه | The Black Swan
قو سیاه | The Black Swan

«قوهای سیاه» رویدادهای بسیار مهم اما بعید که پیش‌بینی‌ها و توضیحات استاندارد را بدتر از بی‌ارزش می‌کنند

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
نوآوری بدون بهانه | No-Excuses Innovation
نوآوری بدون بهانه | No-Excuses Innovation

استراتژی‌هایی نوآوری برای شرکت‌های کوچک و متوسط | نوشته: بروس ووژاک و والتر هربست

Majid ValiMohammadi
0
مهم‌ترین تئوری های مدیریت
مهم‌ترین تئوری های مدیریت

در این مقاله به بررسی مهم ترین تئوری های مدیریت نقاط ضعف و قوت هرکدام می پردازیم.

Majid ValiMohammadi
1
نظریه دو عاملی هرزبرگ
نظریه دو عاملی هرزبرگ

نظریه هرزبرگ (Herzberg's Two-Factor Theory) یکی از مهمترین نظریه‌های محرک‌های انگیزشی در رفتار سازمانی است که توسط فردریک هرزبرگ (Frederick Herzberg) در دهه ۱۹۵۰ معرفی شد. این نظریه بر ا...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری بوم شناسی (اكولوژی) جمعیت سازمانی
تئوری بوم شناسی (اكولوژی) جمعیت سازمانی

تئوری بوم شناسی جمعیت سازمانی (Organizational Population Ecology Theory) یکی از نظریه‌هایی است که در زمینه مطالعه سازمان‌ها و تحلیل آن‌ها به کار گرفته می‌شود. این تئوری بر این اصل...

Majid ValiMohammadi
0
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!

حصار چسترتون یک قاعده ساده است که در اصل به احترام و حفظ تاریخ و فرهنگ یک جامعه اشاره می‌کند. این قاعده توصیه می‌کند که قبل از اینکه تصمیمی درباره تغییر قوانین، سنت‌ها یا سیستم‌های...

Majid ValiMohammadi
0
کارل مارکس (Karl Marx)
کارل مارکس (Karl Marx)

فیلسوف، اقتصاددان و جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و به بررسی نظریه‌های سیاسی و اقتصادی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری جامعه اشاره کرد.

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics

ما به شرح مفاهیم و نظریات اصلی اقتصاد نئوکلاسیک می‌پردازیم. نظریه نئوکلاسیک بر اساس افتراقی که بین عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تأکید می‌کند. به عبارت دیگر، این نظریه بر این ایده تمرکز د...

Majid ValiMohammadi
1
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید