دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولتها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعهای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها میتوانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصتهای جدید داشته با...
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد
دونالد نیوبام (Donald Neubaum) و ژه ژانگ (Jae Jun Jeong) در این مقاله به بررسی مزایا و معایب انکوباتورها پرداخته و نشان دادهاست که این مراکز میتوانند برای کارآفرینان و جامعه محلی مفید باشن...
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟
مدارس نقش اساسی در پرورش نسل بعدی رهبران و مبتکران دارند. این مقاله به بررسی استراتژیهایی میپردازد که مدارس میتوانند از آنها برای پرورش نوآوران اجتماعی، افرادی که مجهز به مهارت...
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...
چگونه فکر کنیم | How to Think
توم چتفیلد، فیلسوف فناوری درباره نحوه سوال کردن از فرضیات و تعصبات خود، بهبود تمرکز خود و تشکیل استدلالهای قوی و منطقی صحبت میکند.
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)
کتاب شکسته شده | Broken
لبلانک چگونگی قرار دادن مردم را در مرکز نهادهای اجتماعی و مدلهای کسبوکار بیمار، از جمله ایجاد تعاونیهای بیشتر و شرکتهای عام المنفعه، تشریح میکند.
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روانشناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسبوکار را تشویق میکنند که فعالیتهای اجتماعی و محیط...
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها
جیسون وینگارد، استدلال میکند که کالجهای ایالات متحده نمیتوانند همگام با چشمانداز مهارتهایی که به سرعت در حال تکامل هستند، همگام شوند.
مدل IDIC ارتباط با مشتری
مدل IDIC یک مدل ارتباط با مشتری است که توسط کوین ستراس و دان اپل در کتاب "کتاب بزرگ" (The One to One Future) معرفی شده است.
تئوری حماقت بونهافر
بونهوفر در رساله خود مینویسد: "اگر میخواهیم بدانیم چگونه با حماقت بهتر برخورد کنیم، باید به دنبال درک ماهیت آن باشیم. و ماهیت حماقت ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد. این ضمیر توسط مکانیک ا...
برنامهریزی مدیریت ریسک
برنامه ریزی مدیریت ریسک به منظور شناسایی، ارزیابی، کنترل و مدیریت ریسکهای مختلف در یک سازمان، بسیار مهم است.
نظریه دو عاملی هرزبرگ
نظریه هرزبرگ (Herzberg's Two-Factor Theory) یکی از مهمترین نظریههای محرکهای انگیزشی در رفتار سازمانی است که توسط فردریک هرزبرگ (Frederick Herzberg) در دهه ۱۹۵۰ معرفی شد. این نظریه بر ا...
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوقالعاده قدرتمند
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا گاهی اوقات در انتخابها و رفتارهایمان از دیگران تقلید میکنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا میکند؟ تئوری تقلیدی...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...