4 رویکرد برای مطالعه کارآفرینی
بعضی از رویکردهای اصلی برای مطالعه کارآفرینی عبارتند از: 1. رویکرد جامعه شناسی 2. رویکرد روانشناسی 3. رویکرد سیاسی 4. رویکرد ترکیبی.
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
مهارتهای ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز
رمز خالق | The Creator’s Code
شش مهارت ضروری کارآفرینان خارق العاده | نوشته امی ویلکینسون(Amy Wilkinson)
چین | On China
کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان میپردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
کتاب کار | Work
جیمز سازمن مروری جذاب از تاریخ کار ارائه میدهد، در عین حال از حرص و آز نامحدود بشر گله میکند.
موفقیت استارتاپ اجتماعی
چگونه بهترین سازمانهای غیرانتفاعی(خیریه، سازمان مردم نهاد، سمن و...) راهاندازی میشوند، بزرگتر میشوند و تفاوت ایجاد میکنند. نویسنده: کاتلین کلی جانوس
مدلهای چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle
چرخه حیات سازمان (Organizational Life Cycle) به مراحل مختلفی از توسعه و رشد سازمان از شکلگیری تا تبدیل به یک سازمان بزرگ، پرمنابع و پایدار اشاره دارد.
چرا نظریه سازمان را مطالعه می کنیم؟
بر اساس فصل اول کتاب نظریه سازمان ماری جو هچ | نظریه سازمان برای ما به عنوان مدیران و رهبران سازمانها بسیار حائز اهمیت است، زیرا با مطالعه آن میتوانیم فرایندهای سازمانی را بهتر درک ک...
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی میگیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه میکنیم؟
اثر ابتکاری، توضیح میدهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.
اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect) چیست؟
اگر کارفرمایی انتظار داشته باشد که کارکنانش عملکرد بیشتری داشته باشند، این انتظارات، عملکرد کارکنان را تحت تأثیر خود قرار میدهد و باعث میشود که کارکنان بهترین خود را نشان دهند. برعکس، اگر...
تئوری حماقت بونهافر
بونهوفر در رساله خود مینویسد: "اگر میخواهیم بدانیم چگونه با حماقت بهتر برخورد کنیم، باید به دنبال درک ماهیت آن باشیم. و ماهیت حماقت ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد. این ضمیر توسط مکانیک ا...
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
بازاریابی هوش مصنوعی، فناوریهای هوش مصنوعی را با دادههای تجربه مشتری و برند ترکیب میکند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوریهای هوش مصنوعی م...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0
کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشتهی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی میپردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...