فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال
فروش اقساطی یک روش تجاری است که در آن فروشنده به خریدار اجازه میدهد که هزینه محصول یا خدمات را در قسطهای ماهیانه پرداخت کند. در این روش، خریدار به جای پرداخت کل مبلغ به طور یکجا، میت...
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامهنگاری میپردازیم. با چالشها و فرصتهای پیش روی روزنامهنگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...
مزایای فناوریهای مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی
تلاقی فناوری و نیکوکاری، دوران جدیدی از جمعآوری کمکها و اهدای آنها را به همراه داشته است. پیشرفتهای فناوریهای مالی، روشی که افراد و شرکتها از آن برای اهدای کم...
خیلی باهوش | Too Smart
"Too Smart: چگونه سرمایه دیجیتال دادههای ما را استخراج میکند، زندگیهایمان را کنترل میکند و جهان را به تصرف میگیرد" کتابی است که توسط جیتان سادوسکی نوشته شده است...
کتاب کار | Work
جیمز سازمن مروری جذاب از تاریخ کار ارائه میدهد، در عین حال از حرص و آز نامحدود بشر گله میکند.
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها
جیسون وینگارد، استدلال میکند که کالجهای ایالات متحده نمیتوانند همگام با چشمانداز مهارتهایی که به سرعت در حال تکامل هستند، همگام شوند.
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
مهارتهای ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge
جان مور از تجربیاتش در استارباکس، درسهای ارزشمندی درباره مدیریت برند، جذب مشتری و راهبردهای بازاریابی به اشتراک گذاشته است. وی تأکید دارد که ایجاد فرهنگ برندی قوی، تمرکز بر تجربه مشتری و برقراری...
مارکسیسم اقتصادی | Marxism economic
نظریه اقتصادی مارکسیستی به عنوان یک جزء اصلی از مارکسیسم، تلاش میکند تا ساختار اقتصادی جامعه را تحلیل کند و نقش آن در تشکیل و تعیین سایر جوانب اجتماعی و سیاسی را بررسی کند. در اساس، مارکسیسم اقت...
تئوری حماقت بونهافر
بونهوفر در رساله خود مینویسد: "اگر میخواهیم بدانیم چگونه با حماقت بهتر برخورد کنیم، باید به دنبال درک ماهیت آن باشیم. و ماهیت حماقت ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد. این ضمیر توسط مکانیک ا...
مهمترین تئوری های مدیریت
در این مقاله به بررسی مهم ترین تئوری های مدیریت نقاط ضعف و قوت هرکدام می پردازیم.
7 اصل اقناع روانشناختی
رابرت سیالدینی در کتاب خود "نفوذ" 7 اصل اصلی را بیان می کند: متقابل، کمیابی، اختیار، سازگاری، علاقه، اجماع و وحدت.
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0
کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشتهی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی میپردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...