مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟

کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر دنیای کسب و کار می‌پردازیم. از پر کردن خلاهای موجود در بازار گرفته تا بازتعریف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، کارآفرینان اجتماعی در حال مت...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟

کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیرویی قدرتمند برای تغییر، نه تنها مشکلات اجتماعی را حل می‌کند، بلکه طرز تفکر ما را نیز دگرگون می‌کند. این مقاله به بررسی چگونگی به چالش کشیدن باورها، تشویق نوآوری...

Majid ValiMohammadi
0
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

Majid ValiMohammadi
0
کتاب بزرگتر فکر کن | Think Bigger
کتاب بزرگتر فکر کن | Think Bigger

نوآوری موفق چگونه کار می کند و چگونه می توانید شروع کنید؟ در این کتاب، شینا آیینگار، دانشمند علوم اجتماعی و استاد مدرسه بازرگانی کلمبیا، روشی برای ابداع راه‌حل‌های خلاقانه برای مشکلات پیچیده...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها

جیسون وینگارد، استدلال می‌کند که کالج‌های ایالات متحده نمی‌توانند همگام با چشم‌انداز مهارت‌هایی که به سرعت در حال تکامل هستند، همگام شوند.

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ | Influencer Marketing Strategy
استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ | Influencer Marketing Strategy

برای ایجاد یک استراتژی موفق در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ، می‌توانید به راهنمایی‌های گوردون گلنیستر، که یک متخصص برجسته در زمینه بازاریابی است، توجه کنید. در این نوشته، مهم‌ترین راهنماها...

Majid ValiMohammadi
0
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی

دانستن مکاتب اقتصادی جهان نقش مهمی در درک و تحلیل پدیده‌های اقتصادی دارد. در زمینه اقتصاد، مکاتب مختلف نگرش‌ها، تئوری‌ها و رویکردهای متفاوتی را دربارهٔ علم اقتصاد ارائه می‌دهند.

Majid ValiMohammadi
2
7 اصل اقناع روانشناختی
7 اصل اقناع روانشناختی

رابرت سیالدینی در کتاب خود "نفوذ" 7 اصل اصلی را بیان می کند: متقابل، کمیابی، اختیار، سازگاری، علاقه، اجماع و وحدت.

Majid ValiMohammadi
0
برنامه‌ریزی مدیریت ریسک
برنامه‌ریزی مدیریت ریسک

برنامه ریزی مدیریت ریسک به منظور شناسایی، ارزیابی، کنترل و مدیریت ریسک‌های مختلف در یک سازمان، بسیار مهم است.

Majid ValiMohammadi
0
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی

فلسفه به طور کلی به بررسی سؤالات بنیادین و اساسی در مورد واقعیت، وجود، دانش، ارزش‌ها، معنا و هدف زندگی انسان می‌پردازد. بنابراین، مبانی فلسفی در مطالعه رفتار سازمانی نقش مهمی دارند. در این ز...

Majid ValiMohammadi
0
امیل دورکیم (Emile Durkheim)
امیل دورکیم (Emile Durkheim)

جامعه شناس فرانسوی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و به بررسی فرهنگ و نیازهای انسانی پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید