فرهنگ کارآفرینی
فرهنگ کارآفرینی، مجموعه از اعتقادات، ارزشها، رفتارها و عادات است که برای ایجاد و توسعه کارآفرینی در یک جامعه وجود دارد. این فرهنگ، شامل مواردی مانند تحلیل ریسک، خلاقیت، نوآوری، استقلال، کارایی،...
کارآفرینی اجتماعی در سطح دانشگاه چه می شود؟
دانشگاهها به طور فزایندهای به عنوان مراکز کارآفرینی اجتماعی شناخته میشوند، جایی که دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حل مشکلات اجتماعی از طریق ابتکارات نوآورانه گرد هم میآیند. ا...
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟
در حالی که بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در جهان تلاش میکنند، موانع متعددی میتوانند پیشرفت را دشوار کنند. این مقاله به بررسی برخی از رایجترین موانع تغییر اجتماعی، از جمله فقر، ناب...
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامهنگاری میپردازیم. با چالشها و فرصتهای پیش روی روزنامهنگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...
استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ | Influencer Marketing Strategy
برای ایجاد یک استراتژی موفق در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ، میتوانید به راهنماییهای گوردون گلنیستر، که یک متخصص برجسته در زمینه بازاریابی است، توجه کنید. در این نوشته، مهمترین راهنماها...
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)
کتاب بزرگتر فکر کن | Think Bigger
نوآوری موفق چگونه کار می کند و چگونه می توانید شروع کنید؟ در این کتاب، شینا آیینگار، دانشمند علوم اجتماعی و استاد مدرسه بازرگانی کلمبیا، روشی برای ابداع راهحلهای خلاقانه برای مشکلات پیچیده...
سال 1000 | The Year 1000
«وقتی کاشفان دنیا را به هم وصل کردند - و جهانیشدن آغاز شد» کتابی نوشته والری هانسن و در سال 2020 توسط اسکریبنر منتشر شده است. این کتاب به بررسی تاریخ کاوشها و نقش تعیینکن...
خیر بزرگتر | The Greater Good
شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسبوکار و جذب سرمایهگذار ارائه میدهد. او چشمانداز جدیدی از سرمایهداری را پیشنهاد میکند که بر همکاری و روابط تأ...
چرخه عمر شرکتها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
با درک چرخهی شرکتی آدیزس، شرکتها میتوانند استراتژیهای بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.
چرا اعتماد به نفس ما با سختی یک کار نامتناسب است؟
پاسخ این سوال را با تئوری "اثر سخت آسان" شاید بتوان به راحتی و سختی داد.
هرم سلسلهمراتب نیازهای مازلو
هرم مازلو یک نظریه بسیار مهم در روانشناسی است و در بسیاری از زمینههای مختلف، مانند بازاریابی، مدیریت، و آموزش، مورد استفاده قرار میگیرد.
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوقالعاده قدرتمند
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا گاهی اوقات در انتخابها و رفتارهایمان از دیگران تقلید میکنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا میکند؟ تئوری تقلیدی...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوریها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز