مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟

مدارس نقش اساسی در پرورش نسل بعدی رهبران و مبتکران دارند. این مقاله به بررسی استراتژی‌هایی می‌پردازد که مدارس می‌توانند از آنها برای پرورش نوآوران اجتماعی، افرادی که مجهز به مهارت‌...

Majid ValiMohammadi
0
نظریه های اقتصادی کارآفرینی
نظریه های اقتصادی کارآفرینی

نظریه‌های اقتصادی در بررسی و کشف عوامل اقتصادی که بر رفتار کارآفرینی تأثیر می‌گذارند یا آن را ممکن می‌سازند، کمک می‌کنند. نظریه‌های اقتصادی کارآفرینی می‌توانند به سه دوره...

Majid ValiMohammadi
2
انواع کارآفرینی اجتماعی
انواع کارآفرینی اجتماعی

این نوع کارآفرینی‌ها تنها چند مثال از فراوانی انواع مختلف کارآفرینی اجتماعی هستند. هر کدام از این نوع کارآفرینی‌ها به هدف خاص خود می‌پردازند، اما به طور کلی هدف آن‌ها ایجاد اثر مثب...

Majid ValiMohammadi
0
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد

دونالد نیوبام (Donald Neubaum) و ژه ژانگ (Jae Jun Jeong) در این مقاله به بررسی مزایا و معایب انکوباتورها پرداخته و نشان داده‌است که این مراکز می‌توانند برای کارآفرینان و جامعه محلی مفید باشن...

Majid ValiMohammadi
0
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge

جان مور از تجربیاتش در استارباکس، درس‌های ارزشمندی درباره مدیریت برند، جذب مشتری و راهبردهای بازاریابی به اشتراک گذاشته است. وی تأکید دارد که ایجاد فرهنگ برندی قوی، تمرکز بر تجربه مشتری و برقراری...

Majid ValiMohammadi
0
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question

وارن برگر به ایده می‌پردازد که مهارت پرسیدن سؤالات مناسب یک ضرورت برای رشد فردی، شرکت‌ها و جوامع در دنیای پیچیده و متغیر است. او معتقد است که سؤالات قدرتی دارند که فرضیات را به چالش می‌...

Majid ValiMohammadi
0
آنچه برای زنان در محل کار مفید است | What Works for Women at Work
آنچه برای زنان در محل کار مفید است | What Works for Women at Work

کتاب "چه چیزها برای زنان در محیط کار موثر است: چهار الگویی که زنان کارمند باید بشناسند" نوشته جوان سی. ویلیامز و ریچل دمپسی است. این کتاب در سال 2014 توسط نشریه NYU منتشر شده است. کتاب بر رو...

Majid ValiMohammadi
0
خیر بزرگتر | The Greater Good
خیر بزرگتر | The Greater Good

شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد. او چشم‌انداز جدیدی از سرمایه‌داری را پیشنهاد می‌کند که بر همکاری و روابط تأ...

Majid ValiMohammadi
0
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر

چگونه جهانی شدن سرمایه های خطرپذیر موج بعدی نوآوری را هدایت می کند

Majid ValiMohammadi
0
برنامه‌ریزی مدیریت ریسک
برنامه‌ریزی مدیریت ریسک

برنامه ریزی مدیریت ریسک به منظور شناسایی، ارزیابی، کنترل و مدیریت ریسک‌های مختلف در یک سازمان، بسیار مهم است.

Majid ValiMohammadi
0
مروری بر تاریخچه تئوری مالی
مروری بر تاریخچه تئوری مالی

تئوری مالی به عنوان یکی از حوزه‌های مهم در علوم اقتصادی، در دهه‌های پسین توسعه و شکل‌گیری یافته است. تئوری مالی به بررسی رفتار بازارهای مالی، نحوه شکل‌گیری قیمت‌ها، روش‌ه...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید