مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال

فروش اقساطی یک روش تجاری است که در آن فروشنده به خریدار اجازه می‌دهد که هزینه محصول یا خدمات را در قسط‌های ماهیانه پرداخت کند. در این روش، خریدار به جای پرداخت کل مبلغ به طور یکجا، می‌ت...

Majid ValiMohammadi
0
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)

آیا می‌خواهید بدانید کسب و کار شما در کدام مرحله از چرخه عمر قرار دارد؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا مراحل مختلف چرخه حیات یک کسب و کار را بشناسید و با استفاده از نکات ارائه شده، کسب و کار...

Majid ValiMohammadi
0
شبکه‌های کارآفرینانه | Entrepreneurial Networks
شبکه‌های کارآفرینانه | Entrepreneurial Networks

Arnold Cooper و Xiaoli Yin در مقاله به نام "Entrepreneurial Networks" در مورد اهمیت شبکه‌های کارآفرینی و تأثیر آن‌ها بر رشد کسب و کارها صحبت می‌کنند. آن‌ها به بررسی شبکه&...

Majid ValiMohammadi
0
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

دولت‌ها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعه‌ای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصت‌های جدید داشته با...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامه‌نگاری می‌پردازیم. با چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روزنامه‌نگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...

Majid ValiMohammadi
0
آیا نیکوکاری می تواند از کارآفرینی اجتماعی مؤثرتر باشد؟
آیا نیکوکاری می تواند از کارآفرینی اجتماعی مؤثرتر باشد؟

این مقاله به بررسی رابطه‌ی پیچیده‌ی بین نیکوکاری و کارآفرینی اجتماعی می‌پردازد و به این سوال کلیدی پاسخ می‌دهد که کدامیک در ایجاد تغییر پایدار و مثبت در جامعه مؤثرتر است. در این مق...

Majid ValiMohammadi
0
داستان شما چیست؟ | ?What's Your Story
داستان شما چیست؟ | ?What's Your Story

می‌توانید با یادگیری تکنیک‌های داستان‌گویی اولیه و ساختن آن‌ها مطابق با پیام خود، داستانی قدرتمند بگویید. رایان میتیوز و واتس واکر، پژوهشگران آینده و روایتگران، بهترین راه برای انت...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook

مهارت‌های ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز

Majid ValiMohammadi
0
صورتی فکر نکن | Don't Think Pink
صورتی فکر نکن | Don't Think Pink

نویسندگان و مشاوران بازاریابی لیزا جانسون و آندریا لرند توضیح می‌دهند که چگونه تلاش‌های بازاریابی خود را به سمت زنان هدایت کنید.

Majid ValiMohammadi
0
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار

«وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار» کتابی نوشتهٔ رابرت اف. برونر و شان دی. کار است. این کتاب رویدادها و پیامدهای بحران مالی موسوم به وحشت 1907 را بررسی می‌کند که یک رکود اق...

Majid ValiMohammadi
0
چین | On China
چین | On China

کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان می‌پردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...

Majid ValiMohammadi
0
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship

چگونه شرکت‌های کوچک و متوسط سوئیسی توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارند.

Majid ValiMohammadi
0
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

Majid ValiMohammadi
0
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو

هرم مازلو یک نظریه بسیار مهم در روانشناسی است و در بسیاری از زمینه‌های مختلف، مانند بازاریابی، مدیریت، و آموزش، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Majid ValiMohammadi
0
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی

فروش اعتباری یا فروش اقساطی | تعاریف و مفاهیم | مزایا و معایب | روش‌ها و راهکارها | تاریخچه |

Majid ValiMohammadi
0
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟

نیم قرن پس از اینکه میلگرام ماهیت اطاعت مخرب از قدرت را بررسی کرد، با این سوال نگران کننده روبرو هستیم: امروز شهروندان چه می کنند؟

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید