مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمان‌ها
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمان‌ها

مقاله "Affirming Entrepreneurship: The Best Hope for Organizations" به بررسی نقش کارآفرینی در سازمان‌ها می‌پردازد. در این مقاله، نویسندگان به بررسی مزایای کارآفرینی در سازمان‌...

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟

در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روش‌های رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوت‌های...

Majid ValiMohammadi
0
فیلسوف و کارآفرین
فیلسوف و کارآفرین

به کارگیری تفکر سطح بالا در تجارت واقعی | نویسنده رید هافمن

Majid ValiMohammadi
0
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)

نظریه تعهد اجتماعی، یکی از نظریه‌های مهم در زمینه کارآفرینی اجتماعی است که بر این ایده تأکید دارد که کارآفرینی اجتماعی به دلیل تعهدات و ارتباطات اجتماعی فردی و اجتماعی به وجود می‌آید. با این...

Majid ValiMohammadi
2
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری

مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...

Majid ValiMohammadi
0
حلقه نوآوری | Circle of Innovation
حلقه نوآوری | Circle of Innovation

در این کتاب، پیترز بر اهمیت نوآوری و رشد برای دستیابی به بزرگی در کسب و کار تأکید می‌کند. وی به چالش کشیدن نظریه سنتی کاهش هزینه و تنگ کردن عملکرد به عنوان راه اصلی دستیابی به موفقیت پرداخته و بر...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness

نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)

Majid ValiMohammadi
0
چگونه فکر کنیم | How to Think
چگونه فکر کنیم | How to Think

توم چتفیلد، فیلسوف فناوری درباره نحوه سوال کردن از فرضیات و تعصبات خود، بهبود تمرکز خود و تشکیل استدلال‌های قوی و منطقی صحبت می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
قو سیاه | The Black Swan
قو سیاه | The Black Swan

«قوهای سیاه» رویدادهای بسیار مهم اما بعید که پیش‌بینی‌ها و توضیحات استاندارد را بدتر از بی‌ارزش می‌کنند

Majid ValiMohammadi
0
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟

سالن دوچرخه، که به عنوان قانون بی‌اهمیت پارکینسون نیز شناخته می‌شود، تمایل ما به اختصاص مقدار نامتناسبی از زمان خود را به مسائل بی‌اهمیت و بی‌اهمیت در حالی که مسائل مهم را بدون توج...

Majid ValiMohammadi
0
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی

فلسفه به طور کلی به بررسی سؤالات بنیادین و اساسی در مورد واقعیت، وجود، دانش، ارزش‌ها، معنا و هدف زندگی انسان می‌پردازد. بنابراین، مبانی فلسفی در مطالعه رفتار سازمانی نقش مهمی دارند. در این ز...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد کلاسیک | Classical economics
اقتصاد کلاسیک | Classical economics

اقتصاد به عنوان یک علم اجتماعی به تمدن باستان برمی گردد و اولین اندیشه‌های اقتصادی در یونان باستان و دیگر تمدن‌های کلاسیک شکل گرفت. اما معمولاً پذیرفته شده که اقتصاد کلاسیک به عنوان یک مکتب...

Majid ValiMohammadi
0
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟

نیم قرن پس از اینکه میلگرام ماهیت اطاعت مخرب از قدرت را بررسی کرد، با این سوال نگران کننده روبرو هستیم: امروز شهروندان چه می کنند؟

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید