مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال

فروش اقساطی یک روش تجاری است که در آن فروشنده به خریدار اجازه می‌دهد که هزینه محصول یا خدمات را در قسط‌های ماهیانه پرداخت کند. در این روش، خریدار به جای پرداخت کل مبلغ به طور یکجا، می‌ت...

Majid ValiMohammadi
0
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی

در زمینه کارآفرینی اجتماعی پژوهشگران بسیاری فعالیت داشته‌اند و برخی از آن‌ها به عنوان بزرگان کارآفرینی اجتماعی شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی چند نفر از این اندیشمندان بزرگ کارآفرینی...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامه‌نگاری می‌پردازیم. با چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روزنامه‌نگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...

Majid ValiMohammadi
0
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر

چگونه جهانی شدن سرمایه های خطرپذیر موج بعدی نوآوری را هدایت می کند

Majid ValiMohammadi
0
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)

نظریه تعهد اجتماعی، یکی از نظریه‌های مهم در زمینه کارآفرینی اجتماعی است که بر این ایده تأکید دارد که کارآفرینی اجتماعی به دلیل تعهدات و ارتباطات اجتماعی فردی و اجتماعی به وجود می‌آید. با این...

Majid ValiMohammadi
2
دوست داشتن | Loved
دوست داشتن | Loved

نحوه بازنگری بازاریابی برای محصولات فنی | مارتینا لائوچنگکو

Majid ValiMohammadi
0
کتاب شکسته شده | Broken
کتاب شکسته شده | Broken

لبلانک چگونگی قرار دادن مردم را در مرکز نهادهای اجتماعی و مدل‌های کسب‌وکار بیمار، از جمله ایجاد تعاونی‌های بیشتر و شرکت‌های عام المنفعه، تشریح می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change

رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روان‌شناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسب‌وکار را تشویق می‌کنند که فعالیت‌های اجتماعی و محیط‌...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
رنه ژیرار
رنه ژیرار

رنه ژیرار، فیلسوف و متفکر فرانسوی، با ارائه تئوری تقلیدی، دریچه‌ای نو به سوی درک خشونت، میل و جوامع انسانی گشود.

Majid ValiMohammadi
0
مکتب اقتصادی شیکاگو
مکتب اقتصادی شیکاگو

مکتب شیکاگو یک مکتب اقتصادی نئوکلاسیک است که در دهه ۱۹۳۰ در دانشگاه شیکاگو ایجاد شد. اصل اساسی مکتب شیکاگو آن است که در یک اقتصاد، بازارهای آزاد به بهترین وجه منابع را تخصیص می‌دهند و بهتر است بر...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد کلاسیک | Classical economics
اقتصاد کلاسیک | Classical economics

اقتصاد به عنوان یک علم اجتماعی به تمدن باستان برمی گردد و اولین اندیشه‌های اقتصادی در یونان باستان و دیگر تمدن‌های کلاسیک شکل گرفت. اما معمولاً پذیرفته شده که اقتصاد کلاسیک به عنوان یک مکتب...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری حماقت بونهافر
تئوری حماقت بونهافر

بونهوفر در رساله خود می‌نویسد: "اگر می‌خواهیم بدانیم چگونه با حماقت بهتر برخورد کنیم، باید به دنبال درک ماهیت آن باشیم. و ماهیت حماقت ریشه در ضمیر ناخودآگاه دارد. این ضمیر توسط مکانیک ا...

Majid ValiMohammadi
1
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید