کارآفرینان اجتماعی چگونه هستند؟
کارآفرینان اجتماعی با ترکیب اشتیاق به حل مشکلات اجتماعی، خلاقیت و نوآوری، دنیای ما را به مکانی بهتر تبدیل میکنند. این مقاله به بررسی ویژگیهای کلیدی کارآفرینان اجتماعی، انگیزههای آنها...
کارآفرینی اجتماعی در سطح دانشگاه چه می شود؟
دانشگاهها به طور فزایندهای به عنوان مراکز کارآفرینی اجتماعی شناخته میشوند، جایی که دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حل مشکلات اجتماعی از طریق ابتکارات نوآورانه گرد هم میآیند. ا...
مزایای فناوریهای مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی
تلاقی فناوری و نیکوکاری، دوران جدیدی از جمعآوری کمکها و اهدای آنها را به همراه داشته است. پیشرفتهای فناوریهای مالی، روشی که افراد و شرکتها از آن برای اهدای کم...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی میگیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه میکنیم؟
اثر ابتکاری، توضیح میدهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
مهارتهای ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship
چگونه شرکتهای کوچک و متوسط سوئیسی توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارند.
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge
جان مور از تجربیاتش در استارباکس، درسهای ارزشمندی درباره مدیریت برند، جذب مشتری و راهبردهای بازاریابی به اشتراک گذاشته است. وی تأکید دارد که ایجاد فرهنگ برندی قوی، تمرکز بر تجربه مشتری و برقراری...
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism
روبهرو شدن با سرمایهداری: پاسخهای واقعی برای یک سامانه اقتصادی بحرانی | کاتلر در این کتاب به بررسی انتقادی سیستم سرمایهداری میپردازد و پیشنهاداتی برای اصلاح آن ارائه می&z...
نظریه دو عاملی هرزبرگ
نظریه هرزبرگ (Herzberg's Two-Factor Theory) یکی از مهمترین نظریههای محرکهای انگیزشی در رفتار سازمانی است که توسط فردریک هرزبرگ (Frederick Herzberg) در دهه ۱۹۵۰ معرفی شد. این نظریه بر ا...
اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect) چیست؟
اگر کارفرمایی انتظار داشته باشد که کارکنانش عملکرد بیشتری داشته باشند، این انتظارات، عملکرد کارکنان را تحت تأثیر خود قرار میدهد و باعث میشود که کارکنان بهترین خود را نشان دهند. برعکس، اگر...
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوقالعاده قدرتمند
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا گاهی اوقات در انتخابها و رفتارهایمان از دیگران تقلید میکنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا میکند؟ تئوری تقلیدی...
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...