تاریخچه کارتهای اعتباری
تاریخچه کارتهای اعتباری : داستان آنکه چگونه و به چه دلیل آغاز شد، دلایل اصلی رشد آنها و آینده کارتها در عصر دیجیتال.
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)
آیا میخواهید بدانید کسب و کار شما در کدام مرحله از چرخه عمر قرار دارد؟ این مقاله به شما کمک میکند تا مراحل مختلف چرخه حیات یک کسب و کار را بشناسید و با استفاده از نکات ارائه شده، کسب و کار...
کارآفرینی اجتماعی در سطح دانشگاه چه می شود؟
دانشگاهها به طور فزایندهای به عنوان مراکز کارآفرینی اجتماعی شناخته میشوند، جایی که دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حل مشکلات اجتماعی از طریق ابتکارات نوآورانه گرد هم میآیند. ا...
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمانها
مقاله "Affirming Entrepreneurship: The Best Hope for Organizations" به بررسی نقش کارآفرینی در سازمانها میپردازد. در این مقاله، نویسندگان به بررسی مزایای کارآفرینی در سازمان...
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science
Comparing Creativity in Science and ArtTom McLeishOxford UP, 2019 more...
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0
کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشتهی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی میپردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy
استراتژی تجاری یک جنبه بسیار مهم در موفقیت کسب و کار است و همچنین اهمیت بزرگی در نوشتارهای ریچارد روملت دارد. روملت به عنوان یک استراتژیست استراتژی شناخته میشود و تأثیرگذاری وی در مدیریت کسب و ک...
چگونه فکر کنیم | How to Think
توم چتفیلد، فیلسوف فناوری درباره نحوه سوال کردن از فرضیات و تعصبات خود، بهبود تمرکز خود و تشکیل استدلالهای قوی و منطقی صحبت میکند.
سال 1000 | The Year 1000
«وقتی کاشفان دنیا را به هم وصل کردند - و جهانیشدن آغاز شد» کتابی نوشته والری هانسن و در سال 2020 توسط اسکریبنر منتشر شده است. این کتاب به بررسی تاریخ کاوشها و نقش تعیینکن...
نظریه دو عاملی هرزبرگ
نظریه هرزبرگ (Herzberg's Two-Factor Theory) یکی از مهمترین نظریههای محرکهای انگیزشی در رفتار سازمانی است که توسط فردریک هرزبرگ (Frederick Herzberg) در دهه ۱۹۵۰ معرفی شد. این نظریه بر ا...
حصار چسترتون: آنچه را که نمیفهمید، خراب نکنید!
حصار چسترتون یک قاعده ساده است که در اصل به احترام و حفظ تاریخ و فرهنگ یک جامعه اشاره میکند. این قاعده توصیه میکند که قبل از اینکه تصمیمی درباره تغییر قوانین، سنتها یا سیستمهای...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...