مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی

در زمینه کارآفرینی اجتماعی پژوهشگران بسیاری فعالیت داشته‌اند و برخی از آن‌ها به عنوان بزرگان کارآفرینی اجتماعی شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی چند نفر از این اندیشمندان بزرگ کارآفرینی...

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟

در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روش‌های رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوت‌های...

Majid ValiMohammadi
0
انواع کارآفرینی اجتماعی
انواع کارآفرینی اجتماعی

این نوع کارآفرینی‌ها تنها چند مثال از فراوانی انواع مختلف کارآفرینی اجتماعی هستند. هر کدام از این نوع کارآفرینی‌ها به هدف خاص خود می‌پردازند، اما به طور کلی هدف آن‌ها ایجاد اثر مثب...

Majid ValiMohammadi
0
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship

چگونه شرکت‌های کوچک و متوسط سوئیسی توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارند.

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نوآوری چگونه کار می کند | How Innovation Works
نوآوری چگونه کار می کند | How Innovation Works

و چرا در آزادی شکوفا می شود. | مت ریدلی عواملی را که نوآوری را امکان پذیر می کند، شرایطی که آن را تقویت می کند و عناصری که مردم را نسبت به آن پذیرا می کند، بررسی می کند.

Majid ValiMohammadi
0
حلقه نوآوری | Circle of Innovation
حلقه نوآوری | Circle of Innovation

در این کتاب، پیترز بر اهمیت نوآوری و رشد برای دستیابی به بزرگی در کسب و کار تأکید می‌کند. وی به چالش کشیدن نظریه سنتی کاهش هزینه و تنگ کردن عملکرد به عنوان راه اصلی دستیابی به موفقیت پرداخته و بر...

Majid ValiMohammadi
0
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism

روبه‌رو شدن با سرمایه‌داری: پاسخ‌های واقعی برای یک سامانه اقتصادی بحرانی | کاتلر در این کتاب به بررسی انتقادی سیستم سرمایه‌داری می‌پردازد و پیشنهاداتی برای اصلاح آن ارائه می&z...

Majid ValiMohammadi
0
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2

کتاب "رهبر آینده 2: دیدگاه‌ها، استراتژی‌ها، و روش‌ها برای دوران جدید" نوشته‌شده توسط فرانسیس هسلباین و مارشال گلداسمیتچ، به مسائل و مفاهیم مرتبط با موضوع رهبری در زمان&zw...

Majid ValiMohammadi
0
آیزنشتاین (Alfred Schütz)
آیزنشتاین (Alfred Schütz)

جامعه شناس و فلسفه‌دان اتریشی کهدر قرن بیستم میلادی زندگی کرد و به تحلیل فرایندهای اجتماعی، نقش فرهنگ در جامعه و همچنین نحوه برقراری ارتباطات انسانی پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
چرا اعتماد به نفس ما با سختی یک کار نامتناسب است؟
چرا اعتماد به نفس ما با سختی یک کار نامتناسب است؟

پاسخ این سوال را با تئوری "اثر سخت آسان" شاید بتوان به راحتی و سختی داد.

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید