مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر دنیای کسب و کار می‌پردازیم. از پر کردن خلاهای موجود در بازار گرفته تا بازتعریف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، کارآفرینان اجتماعی در حال مت...

مجید ولی محمدی
0
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی

مایکل پندر، در مقاله‌ای با عنوان "مفهوم کارآفرینی: به سوی یک مفهوم مدولار" (The Meaning of Entrepreneurship: Towards a Modular Concept)، مفهوم کارآفرینی را به عنوان یک مفهوم مدولار (ماژ...

مجید ولی محمدی
0
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی
معرفی اندیشمندان بزرگ کارآفرینی اجتماعی

در زمینه کارآفرینی اجتماعی پژوهشگران بسیاری فعالیت داشته‌اند و برخی از آن‌ها به عنوان بزرگان کارآفرینی اجتماعی شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی چند نفر از این اندیشمندان بزرگ کارآفرینی...

مجید ولی محمدی
0
کارآفرینی چیست؟
کارآفرینی چیست؟

مفهوم | معنا | چیستی | چرایی | ویژگی‌ها | انواع | اهمیت | سوالات متداول در خصوص کارآفرینی و کارآفرین‌ها

مجید ولی محمدی
0
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟

مدارس نقش اساسی در پرورش نسل بعدی رهبران و مبتکران دارند. این مقاله به بررسی استراتژی‌هایی می‌پردازد که مدارس می‌توانند از آنها برای پرورش نوآوران اجتماعی، افرادی که مجهز به مهارت‌...

مجید ولی محمدی
0
حلقه نوآوری | Circle of Innovation
حلقه نوآوری | Circle of Innovation

در این کتاب، پیترز بر اهمیت نوآوری و رشد برای دستیابی به بزرگی در کسب و کار تأکید می‌کند. وی به چالش کشیدن نظریه سنتی کاهش هزینه و تنگ کردن عملکرد به عنوان راه اصلی دستیابی به موفقیت پرداخته و بر...

مجید ولی محمدی
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

مجید ولی محمدی
0
آنچه برای زنان در محل کار مفید است | What Works for Women at Work
آنچه برای زنان در محل کار مفید است | What Works for Women at Work

کتاب "چه چیزها برای زنان در محیط کار موثر است: چهار الگویی که زنان کارمند باید بشناسند" نوشته جوان سی. ویلیامز و ریچل دمپسی است. این کتاب در سال 2014 توسط نشریه NYU منتشر شده است. کتاب بر رو...

مجید ولی محمدی
0
کتاب شکسته شده | Broken
کتاب شکسته شده | Broken

لبلانک چگونگی قرار دادن مردم را در مرکز نهادهای اجتماعی و مدل‌های کسب‌وکار بیمار، از جمله ایجاد تعاونی‌های بیشتر و شرکت‌های عام المنفعه، تشریح می‌کند.

مجید ولی محمدی
0
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science

Comparing Creativity in Science and ArtTom McLeishOxford UP, 2019 more...

مجید ولی محمدی
0
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence

مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه ای از نکات  قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می دهد.

مجید ولی محمدی
0
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics

ما به شرح مفاهیم و نظریات اصلی اقتصاد نئوکلاسیک می‌پردازیم. نظریه نئوکلاسیک بر اساس افتراقی که بین عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تأکید می‌کند. به عبارت دیگر، این نظریه بر این ایده تمرکز د...

مجید ولی محمدی
1
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

مجید ولی محمدی
0
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟

سالن دوچرخه، که به عنوان قانون بی‌اهمیت پارکینسون نیز شناخته می‌شود، تمایل ما به اختصاص مقدار نامتناسبی از زمان خود را به مسائل بی‌اهمیت و بی‌اهمیت در حالی که مسائل مهم را بدون توج...

مجید ولی محمدی
0
کارل مارکس (Karl Marx)
کارل مارکس (Karl Marx)

فیلسوف، اقتصاددان و جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و به بررسی نظریه‌های سیاسی و اقتصادی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری جامعه اشاره کرد.

مجید ولی محمدی
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

مجید ولی محمدی
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

مجید ولی محمدی
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

مجید ولی محمدی
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

مجید ولی محمدی
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

مجید ولی محمدی
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

مجید ولی محمدی
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید