مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)

نظریه تعهد اجتماعی، یکی از نظریه‌های مهم در زمینه کارآفرینی اجتماعی است که بر این ایده تأکید دارد که کارآفرینی اجتماعی به دلیل تعهدات و ارتباطات اجتماعی فردی و اجتماعی به وجود می‌آید. با این...

Majid ValiMohammadi
2
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری

مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...

Majid ValiMohammadi
0
فرهنگ کارآفرینی سازمانی
فرهنگ کارآفرینی سازمانی

فرهنگ سازمانی به مجموعه از ارزش‌ها، رفتارها، نگرش‌ها، و سیاست‌های یک سازمان اطلاق می‌شود. این فرهنگ می‌تواند به گونه‌ای باشد که به کارآفرینی سازمان کمک کند و یا به آن مان...

Majid ValiMohammadi
0
4 رویکرد برای مطالعه کارآفرینی
4 رویکرد برای مطالعه کارآفرینی

بعضی از رویکردهای اصلی برای مطالعه کارآفرینی عبارتند از: 1. رویکرد جامعه شناسی 2. رویکرد روانشناسی 3. رویکرد سیاسی 4. رویکرد ترکیبی.

Majid ValiMohammadi
0
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمان‌ها
اثبات کارآفرینی: بهترین امید برای سازمان‌ها

مقاله "Affirming Entrepreneurship: The Best Hope for Organizations" به بررسی نقش کارآفرینی در سازمان‌ها می‌پردازد. در این مقاله، نویسندگان به بررسی مزایای کارآفرینی در سازمان‌...

Majid ValiMohammadi
0
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science

Comparing Creativity in Science and ArtTom McLeishOxford UP, 2019 more...

Majid ValiMohammadi
0
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار

«وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار» کتابی نوشتهٔ رابرت اف. برونر و شان دی. کار است. این کتاب رویدادها و پیامدهای بحران مالی موسوم به وحشت 1907 را بررسی می‌کند که یک رکود اق...

Majid ValiMohammadi
0
نوآوری چگونه کار می کند | How Innovation Works
نوآوری چگونه کار می کند | How Innovation Works

و چرا در آزادی شکوفا می شود. | مت ریدلی عواملی را که نوآوری را امکان پذیر می کند، شرایطی که آن را تقویت می کند و عناصری که مردم را نسبت به آن پذیرا می کند، بررسی می کند.

Majid ValiMohammadi
0
بازی پایان ها | The Ends Game
بازی پایان ها | The Ends Game

این کتاب به جای تمرکز صرف بر ویژگی های محصولات یا خدمات، بر اهمیت درک و تحقق نتایج یا "پایان" مورد نظر مشتریان تاکید می کند. با شناسایی و ارائه ارزشی که مشتریان به دنبال آن هستند، شرکت ها می...

Majid ValiMohammadi
0
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها

جیسون وینگارد، استدلال می‌کند که کالج‌های ایالات متحده نمی‌توانند همگام با چشم‌انداز مهارت‌هایی که به سرعت در حال تکامل هستند، همگام شوند.

Majid ValiMohammadi
0
کتاب اسرار اسپراکار
کتاب اسرار اسپراکار

ایسلند چیزهای زیادی برای آموزش به بقیه جهان دارد. این کشور به لطف اقدامات فردی و جمعی شهروندان خود، از جمله زنان ایسلندی، معروف به "اسپراکار"، در کاهش شکاف جنسیتی در جهان پیشتاز است.

Majid ValiMohammadi
0
مدل IDIC ارتباط با مشتری
مدل IDIC ارتباط با مشتری

مدل IDIC یک مدل ارتباط با مشتری است که توسط کوین ستراس و دان اپل در کتاب "کتاب بزرگ" (The One to One Future) معرفی شده است.

Majid ValiMohammadi
0
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی

دانستن مکاتب اقتصادی جهان نقش مهمی در درک و تحلیل پدیده‌های اقتصادی دارد. در زمینه اقتصاد، مکاتب مختلف نگرش‌ها، تئوری‌ها و رویکردهای متفاوتی را دربارهٔ علم اقتصاد ارائه می‌دهند.

Majid ValiMohammadi
2
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی

فروش اعتباری یا فروش اقساطی | تعاریف و مفاهیم | مزایا و معایب | روش‌ها و راهکارها | تاریخچه |

Majid ValiMohammadi
0
اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect) چیست؟
اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect) چیست؟

اگر کارفرمایی انتظار داشته باشد که کارکنانش عملکرد بیشتری داشته باشند، این انتظارات، عملکرد کارکنان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و باعث می‌شود که کارکنان بهترین خود را نشان دهند. برعکس، اگر...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید