مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)

نظریه تعهد اجتماعی، یکی از نظریه‌های مهم در زمینه کارآفرینی اجتماعی است که بر این ایده تأکید دارد که کارآفرینی اجتماعی به دلیل تعهدات و ارتباطات اجتماعی فردی و اجتماعی به وجود می‌آید. با این...

Majid ValiMohammadi
2
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی

مایکل پندر، در مقاله‌ای با عنوان "مفهوم کارآفرینی: به سوی یک مفهوم مدولار" (The Meaning of Entrepreneurship: Towards a Modular Concept)، مفهوم کارآفرینی را به عنوان یک مفهوم مدولار (ماژ...

Majid ValiMohammadi
0
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری

مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...

Majid ValiMohammadi
0
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change

رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روان‌شناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسب‌وکار را تشویق می‌کنند که فعالیت‌های اجتماعی و محیط‌...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب شکسته شده | Broken
کتاب شکسته شده | Broken

لبلانک چگونگی قرار دادن مردم را در مرکز نهادهای اجتماعی و مدل‌های کسب‌وکار بیمار، از جمله ایجاد تعاونی‌های بیشتر و شرکت‌های عام المنفعه، تشریح می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook

مهارت‌های ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز

Majid ValiMohammadi
0
خارج از لبه | Off the Edge
خارج از لبه | Off the Edge

کلی ویل تاریخچه‌ای از ارائه این باور غیرمحتمل و بادوام که زمین مسطح است، ارائه می‌دهد و در این راستا به بررسی نحوه گسترش تئوری‌های توطئه می‌پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
موفقیت استارتاپ اجتماعی
موفقیت استارتاپ اجتماعی

چگونه بهترین سازمان‌های غیرانتفاعی(خیریه، سازمان مردم نهاد، سمن و...) راه‌اندازی می‌شوند، بزرگ‌تر می‌شوند و تفاوت ایجاد می‌کنند. نویسنده: کاتلین کلی جانوس

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy

استراتژی تجاری یک جنبه بسیار مهم در موفقیت کسب و کار است و همچنین اهمیت بزرگی در نوشتارهای ریچارد روملت دارد. روملت به عنوان یک استراتژیست استراتژی شناخته می‌شود و تأثیرگذاری وی در مدیریت کسب و ک...

Majid ValiMohammadi
0
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle

با درک چرخه‌ی شرکتی آدیزس، شرکت‌ها می‌توانند استراتژی‌های بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.

Majid ValiMohammadi
0
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز

توهم بدن شناگر (یا خطای منطقی بدن شناگر) ناشی از باور غالب به اینکه می‌توان با تمرین به همان شیوه‌ای که شناگران حرفه‌ای تمرین می‌کنند، بدنی عالی مانند بدن شناگران حرفه‌ای کسب...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت و سیاست در سازمان
قدرت و سیاست در سازمان

خلاصه مبحث قدرت و سیاست کتاب تئوری سازمان ماری جو هچ | تعریف قدرت | نحوه استفاده از قدرت سازمانها | قدرت و اختیار | نمادهای قدرت و فرمانروایی 

Majid ValiMohammadi
0
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی

دانستن مکاتب اقتصادی جهان نقش مهمی در درک و تحلیل پدیده‌های اقتصادی دارد. در زمینه اقتصاد، مکاتب مختلف نگرش‌ها، تئوری‌ها و رویکردهای متفاوتی را دربارهٔ علم اقتصاد ارائه می‌دهند.

Majid ValiMohammadi
2
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید