مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
پدر کارآفرینی اجتماعی کیست؟
پدر کارآفرینی اجتماعی کیست؟

پدر کارآفرینی اجتماعی نام "محمد یونس" است. او یکی از شخصیت‌های معروف و برجسته در حوزه کارآفرینی اجتماعی است. او با ارائه ایدهٔ اعطای وام‌های کوچک برای کمک به افراد فقیر و بی‌د...

Majid ValiMohammadi
0
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

دولت‌ها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعه‌ای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصت‌های جدید داشته با...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی در سطح دانشگاه چه می شود؟
کارآفرینی اجتماعی در سطح دانشگاه چه می شود؟

دانشگاه‌ها به طور فزاینده‌ای به عنوان مراکز کارآفرینی اجتماعی شناخته می‌شوند، جایی که دانشجویان، اساتید و کارکنان برای حل مشکلات اجتماعی از طریق ابتکارات نوآورانه گرد هم می‌آیند. ا...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر دنیای کسب و کار می‌پردازیم. از پر کردن خلاهای موجود در بازار گرفته تا بازتعریف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، کارآفرینان اجتماعی در حال مت...

Majid ValiMohammadi
0
ذهنیت اجتماعی شرکتی | The Corporate Social Mind
ذهنیت اجتماعی شرکتی | The Corporate Social Mind

این کتاب راهنمای روشن و منظم از راه‌های مشخص و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که سازمان‌ها می‌توانند ارزش‌های اجتماعی را در شیوه‌های کسب‌وکار خود تلفیق کنند، آنها را ب...

Majid ValiMohammadi
0
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism

روبه‌رو شدن با سرمایه‌داری: پاسخ‌های واقعی برای یک سامانه اقتصادی بحرانی | کاتلر در این کتاب به بررسی انتقادی سیستم سرمایه‌داری می‌پردازد و پیشنهاداتی برای اصلاح آن ارائه می&z...

Majid ValiMohammadi
0
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question

وارن برگر به ایده می‌پردازد که مهارت پرسیدن سؤالات مناسب یک ضرورت برای رشد فردی، شرکت‌ها و جوامع در دنیای پیچیده و متغیر است. او معتقد است که سؤالات قدرتی دارند که فرضیات را به چالش می‌...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
صورتی فکر نکن | Don't Think Pink
صورتی فکر نکن | Don't Think Pink

نویسندگان و مشاوران بازاریابی لیزا جانسون و آندریا لرند توضیح می‌دهند که چگونه تلاش‌های بازاریابی خود را به سمت زنان هدایت کنید.

Majid ValiMohammadi
0
سال 1000 | The Year 1000
سال 1000 | The Year 1000

«وقتی کاشفان دنیا را به هم وصل کردند - و جهانی‌شدن آغاز شد» کتابی نوشته والری هانسن و در سال 2020 توسط اسکریبنر منتشر شده است. این کتاب به بررسی تاریخ کاوش‌ها و نقش تعیین‌کن...

Majid ValiMohammadi
0
7 اصل اقناع روانشناختی
7 اصل اقناع روانشناختی

رابرت سیالدینی در کتاب خود "نفوذ" 7 اصل اصلی را بیان می کند: متقابل، کمیابی، اختیار، سازگاری، علاقه، اجماع و وحدت.

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics

مقاله ما به تجزیه و تحلیل اصول اصلی اقتصاد نهادگرا می‌پردازد. این نظریه بر این اصل تأکید دارد که نهادها و قواعد، توسعه اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. در این تحلیل، عواملی مانند حقوق...

Majid ValiMohammadi
0
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز

توهم بدن شناگر (یا خطای منطقی بدن شناگر) ناشی از باور غالب به اینکه می‌توان با تمرین به همان شیوه‌ای که شناگران حرفه‌ای تمرین می‌کنند، بدنی عالی مانند بدن شناگران حرفه‌ای کسب...

Majid ValiMohammadi
0
مدل‌های چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle
مدل‌های چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle

چرخه حیات سازمان (Organizational Life Cycle) به مراحل مختلفی از توسعه و رشد سازمان از شکل‌گیری تا تبدیل به یک سازمان بزرگ، پرمنابع و پایدار اشاره دارد.

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید