مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟

کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...

Majid ValiMohammadi
0
انواع کارآفرینی اجتماعی
انواع کارآفرینی اجتماعی

این نوع کارآفرینی‌ها تنها چند مثال از فراوانی انواع مختلف کارآفرینی اجتماعی هستند. هر کدام از این نوع کارآفرینی‌ها به هدف خاص خود می‌پردازند، اما به طور کلی هدف آن‌ها ایجاد اثر مثب...

Majid ValiMohammadi
0
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

دولت‌ها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعه‌ای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصت‌های جدید داشته با...

Majid ValiMohammadi
0
بازی پایان ها | The Ends Game
بازی پایان ها | The Ends Game

این کتاب به جای تمرکز صرف بر ویژگی های محصولات یا خدمات، بر اهمیت درک و تحقق نتایج یا "پایان" مورد نظر مشتریان تاکید می کند. با شناسایی و ارائه ارزشی که مشتریان به دنبال آن هستند، شرکت ها می...

Majid ValiMohammadi
0
موفقیت استارتاپ اجتماعی
موفقیت استارتاپ اجتماعی

چگونه بهترین سازمان‌های غیرانتفاعی(خیریه، سازمان مردم نهاد، سمن و...) راه‌اندازی می‌شوند، بزرگ‌تر می‌شوند و تفاوت ایجاد می‌کنند. نویسنده: کاتلین کلی جانوس

Majid ValiMohammadi
0
ذهنیت اجتماعی شرکتی | The Corporate Social Mind
ذهنیت اجتماعی شرکتی | The Corporate Social Mind

این کتاب راهنمای روشن و منظم از راه‌های مشخص و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که سازمان‌ها می‌توانند ارزش‌های اجتماعی را در شیوه‌های کسب‌وکار خود تلفیق کنند، آنها را ب...

Majid ValiMohammadi
0
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker

درس‌های گمشده یکی از بزرگترین معلمان مدیریت جهان(پیتر دارکر)

Majid ValiMohammadi
0
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟

اثر ابتکاری، توضیح می‌دهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.

Majid ValiMohammadi
0
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness

نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)

Majid ValiMohammadi
0
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو

هرم مازلو یک نظریه بسیار مهم در روانشناسی است و در بسیاری از زمینه‌های مختلف، مانند بازاریابی، مدیریت، و آموزش، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Majid ValiMohammadi
0
کارل مارکس (Karl Marx)
کارل مارکس (Karl Marx)

فیلسوف، اقتصاددان و جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و به بررسی نظریه‌های سیاسی و اقتصادی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری جامعه اشاره کرد.

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت رهبر و مدیر
تفاوت رهبر و مدیر

واقعیت تفاوت مدیر و رهبر در چیست؟ | آیا تفکیکی میان این دو وجود دارد ؟ | تعریف مدیر و رهبر چیست؟

Majid ValiMohammadi
0
جورج سیمل (Georg Simmel)
جورج سیمل (Georg Simmel)

جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم و بیستم میلادی زندگی کرد و به بررسی روابط اجتماعی و تأثیر آن‌ها در شکل‌گیری جامعه پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید