مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟

در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روش‌های رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوت‌های...

Majid ValiMohammadi
0
فرهنگ کارآفرینی
فرهنگ کارآفرینی

فرهنگ کارآفرینی، مجموعه از اعتقادات، ارزش‌ها، رفتارها و عادات است که برای ایجاد و توسعه کارآفرینی در یک جامعه وجود دارد. این فرهنگ، شامل مواردی مانند تحلیل ریسک، خلاقیت، نوآوری، استقلال، کارایی،...

Majid ValiMohammadi
0
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟

کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...

Majid ValiMohammadi
0
بازی پایان ها | The Ends Game
بازی پایان ها | The Ends Game

این کتاب به جای تمرکز صرف بر ویژگی های محصولات یا خدمات، بر اهمیت درک و تحقق نتایج یا "پایان" مورد نظر مشتریان تاکید می کند. با شناسایی و ارائه ارزشی که مشتریان به دنبال آن هستند، شرکت ها می...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه فکر کنیم | How to Think
چگونه فکر کنیم | How to Think

توم چتفیلد، فیلسوف فناوری درباره نحوه سوال کردن از فرضیات و تعصبات خود، بهبود تمرکز خود و تشکیل استدلال‌های قوی و منطقی صحبت می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2

کتاب "رهبر آینده 2: دیدگاه‌ها، استراتژی‌ها، و روش‌ها برای دوران جدید" نوشته‌شده توسط فرانسیس هسلباین و مارشال گلداسمیتچ، به مسائل و مفاهیم مرتبط با موضوع رهبری در زمان&zw...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy

استراتژی تجاری یک جنبه بسیار مهم در موفقیت کسب و کار است و همچنین اهمیت بزرگی در نوشتارهای ریچارد روملت دارد. روملت به عنوان یک استراتژیست استراتژی شناخته می‌شود و تأثیرگذاری وی در مدیریت کسب و ک...

Majid ValiMohammadi
0
چین | On China
چین | On China

کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان می‌پردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت گروه و تیم چیست؟
تفاوت گروه و تیم چیست؟

گروه و تیم دو مفهوم مختلف در حوزه مدیریت و کار با دیگران هستند. هر دو مفهوم به یک گروه از افراد اشاره دارند، اما با توجه به ویژگی‌های آن‌ها، تفاوت‌هایی وجود دارد.

Majid ValiMohammadi
2
ریسک
ریسک

ریسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تصمیم‌گیری‌های مالی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و مدیریت ریسک، به منظور کاهش اثرات منفی وقوع حوادث نامطلوب، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

Majid ValiMohammadi
0
جورج سیمل (Georg Simmel)
جورج سیمل (Georg Simmel)

جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم و بیستم میلادی زندگی کرد و به بررسی روابط اجتماعی و تأثیر آن‌ها در شکل‌گیری جامعه پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
کارل مارکس (Karl Marx)
کارل مارکس (Karl Marx)

فیلسوف، اقتصاددان و جامعه شناس آلمانی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و به بررسی نظریه‌های سیاسی و اقتصادی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری جامعه اشاره کرد.

Majid ValiMohammadi
0
نظریه دو عاملی هرزبرگ
نظریه دو عاملی هرزبرگ

نظریه هرزبرگ (Herzberg's Two-Factor Theory) یکی از مهمترین نظریه‌های محرک‌های انگیزشی در رفتار سازمانی است که توسط فردریک هرزبرگ (Frederick Herzberg) در دهه ۱۹۵۰ معرفی شد. این نظریه بر ا...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید