مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
نظریه های اقتصادی کارآفرینی
نظریه های اقتصادی کارآفرینی

نظریه‌های اقتصادی در بررسی و کشف عوامل اقتصادی که بر رفتار کارآفرینی تأثیر می‌گذارند یا آن را ممکن می‌سازند، کمک می‌کنند. نظریه‌های اقتصادی کارآفرینی می‌توانند به سه دوره...

Majid ValiMohammadi
2
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
فیلسوف و کارآفرین
فیلسوف و کارآفرین

به کارگیری تفکر سطح بالا در تجارت واقعی | نویسنده رید هافمن

Majid ValiMohammadi
0
چین | On China
چین | On China

کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان می‌پردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...

Majid ValiMohammadi
0
دراکر سرنوشت ساز | The Definitive Drucker
دراکر سرنوشت ساز | The Definitive Drucker

ادرشیم جزئیات زندگی شخصی پیتر دراکر "پدر مدیریت مدرن" را ارائه می‌دهد که قوانین مدیریتی او را بیشتر قانع‌کننده می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار | Work
کتاب کار | Work

جیمز سازمن مروری جذاب از تاریخ کار ارائه می‌دهد، در عین حال از حرص و آز نامحدود بشر گله می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence

مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه ای از نکات  قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker
کلاس درس دراکر | A Class With Drucker

درس‌های گمشده یکی از بزرگترین معلمان مدیریت جهان(پیتر دارکر)

Majid ValiMohammadi
0
ریسک
ریسک

ریسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تصمیم‌گیری‌های مالی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و مدیریت ریسک، به منظور کاهش اثرات منفی وقوع حوادث نامطلوب، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

Majid ValiMohammadi
0
آیزنشتاین (Alfred Schütz)
آیزنشتاین (Alfred Schütz)

جامعه شناس و فلسفه‌دان اتریشی کهدر قرن بیستم میلادی زندگی کرد و به تحلیل فرایندهای اجتماعی، نقش فرهنگ در جامعه و همچنین نحوه برقراری ارتباطات انسانی پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!

حصار چسترتون یک قاعده ساده است که در اصل به احترام و حفظ تاریخ و فرهنگ یک جامعه اشاره می‌کند. این قاعده توصیه می‌کند که قبل از اینکه تصمیمی درباره تغییر قوانین، سنت‌ها یا سیستم‌های...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید