چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟
کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیرویی قدرتمند برای تغییر، نه تنها مشکلات اجتماعی را حل میکند، بلکه طرز تفکر ما را نیز دگرگون میکند. این مقاله به بررسی چگونگی به چالش کشیدن باورها، تشویق نوآوری...
کارآفرینی اجتماعی چیست؟
کارآفرینی اجتماعی رویکردی نوآورانه برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی است. این مقاله به بررسی ماهیت کارآفرینی اجتماعی، مزایای آن و نحوه مشارکت شما در این جنبش در حال رشد می پردازد.
تاریخچه کارتهای اعتباری
تاریخچه کارتهای اعتباری : داستان آنکه چگونه و به چه دلیل آغاز شد، دلایل اصلی رشد آنها و آینده کارتها در عصر دیجیتال.
کارآفرینی چیست؟
مفهوم | معنا | چیستی | چرایی | ویژگیها | انواع | اهمیت | سوالات متداول در خصوص کارآفرینی و کارآفرینها
پیتر دارکر | Peter Drucker
شکلدهی به ذهن مدیریت - چگونه معروفترین متفکر مدیریت جهان عناصر موفقیت تجاری را شکل داد
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
دراکر سرنوشت ساز | The Definitive Drucker
ادرشیم جزئیات زندگی شخصی پیتر دراکر "پدر مدیریت مدرن" را ارائه میدهد که قوانین مدیریتی او را بیشتر قانعکننده میکند.
خارج از لبه | Off the Edge
کلی ویل تاریخچهای از ارائه این باور غیرمحتمل و بادوام که زمین مسطح است، ارائه میدهد و در این راستا به بررسی نحوه گسترش تئوریهای توطئه میپردازد.
کتاب اسرار اسپراکار
ایسلند چیزهای زیادی برای آموزش به بقیه جهان دارد. این کشور به لطف اقدامات فردی و جمعی شهروندان خود، از جمله زنان ایسلندی، معروف به "اسپراکار"، در کاهش شکاف جنسیتی در جهان پیشتاز است.
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
مدل IDIC ارتباط با مشتری
مدل IDIC یک مدل ارتباط با مشتری است که توسط کوین ستراس و دان اپل در کتاب "کتاب بزرگ" (The One to One Future) معرفی شده است.
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده میشود.
چرخه عمر شرکتها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
با درک چرخهی شرکتی آدیزس، شرکتها میتوانند استراتژیهای بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوقالعاده قدرتمند
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا گاهی اوقات در انتخابها و رفتارهایمان از دیگران تقلید میکنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا میکند؟ تئوری تقلیدی...
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0
کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشتهی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی میپردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...