مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟

کارآفرینی اجتماعی در دهه های اخیر به عنوان یک نیروی قدرتمند برای تغییر در سراسر جهان به ظهور رسیده است. این مقاله به بررسی تاریخچه کارآفرینی اجتماعی، عوامل محرک رشد آن و تأثیر آن بر جوامع در سراسر جها...

Majid ValiMohammadi
0
فیلسوف و کارآفرین
فیلسوف و کارآفرین

به کارگیری تفکر سطح بالا در تجارت واقعی | نویسنده رید هافمن

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟

کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیرویی قدرتمند برای تغییر، نه تنها مشکلات اجتماعی را حل می‌کند، بلکه طرز تفکر ما را نیز دگرگون می‌کند. این مقاله به بررسی چگونگی به چالش کشیدن باورها، تشویق نوآوری...

Majid ValiMohammadi
0
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change

رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روان‌شناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسب‌وکار را تشویق می‌کنند که فعالیت‌های اجتماعی و محیط‌...

Majid ValiMohammadi
0
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر
سیاره سرمایه‌گذاری خطرپذیر

چگونه جهانی شدن سرمایه های خطرپذیر موج بعدی نوآوری را هدایت می کند

Majid ValiMohammadi
0
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question

وارن برگر به ایده می‌پردازد که مهارت پرسیدن سؤالات مناسب یک ضرورت برای رشد فردی، شرکت‌ها و جوامع در دنیای پیچیده و متغیر است. او معتقد است که سؤالات قدرتی دارند که فرضیات را به چالش می‌...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies

داستان‌هایی از سازمان‌هایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بوده‌اند، دلایل آنها را تقویت می‌کند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...

Majid ValiMohammadi
0
خیر بزرگتر | The Greater Good
خیر بزرگتر | The Greater Good

شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد. او چشم‌انداز جدیدی از سرمایه‌داری را پیشنهاد می‌کند که بر همکاری و روابط تأ...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics

ما به شرح مفاهیم و نظریات اصلی اقتصاد نئوکلاسیک می‌پردازیم. نظریه نئوکلاسیک بر اساس افتراقی که بین عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تأکید می‌کند. به عبارت دیگر، این نظریه بر این ایده تمرکز د...

Majid ValiMohammadi
1
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی
مهم‌ترین مکاتب اقتصادی

دانستن مکاتب اقتصادی جهان نقش مهمی در درک و تحلیل پدیده‌های اقتصادی دارد. در زمینه اقتصاد، مکاتب مختلف نگرش‌ها، تئوری‌ها و رویکردهای متفاوتی را دربارهٔ علم اقتصاد ارائه می‌دهند.

Majid ValiMohammadi
2
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟

اثر ابتکاری، توضیح می‌دهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.

Majid ValiMohammadi
0
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

Majid ValiMohammadi
0
راهنمای مدل رشد گرینر | Guide to Greiner’s Growth Model
راهنمای مدل رشد گرینر | Guide to Greiner’s Growth Model

مدل رشد گرینر یک چارچوب اساسی برای توصیف مراحل رشد کسب و کارها است که شامل پنج مرحله اصلی است. این مدل به کسب و کارها کمک می‌کند تا به بهترین شکل از فرصت‌های موجود در بازار بهره‌مند شون...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید