مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامه‌نگاری می‌پردازیم. با چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روزنامه‌نگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟
چگونه مدارس می توانند نوآوران اجتماعی را پرورش دهند؟

مدارس نقش اساسی در پرورش نسل بعدی رهبران و مبتکران دارند. این مقاله به بررسی استراتژی‌هایی می‌پردازد که مدارس می‌توانند از آنها برای پرورش نوآوران اجتماعی، افرادی که مجهز به مهارت‌...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چیست؟
کارآفرینی اجتماعی چیست؟

کارآفرینی اجتماعی رویکردی نوآورانه برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی است. این مقاله به بررسی ماهیت کارآفرینی اجتماعی، مزایای آن و نحوه مشارکت شما در این جنبش در حال رشد می پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟

کارآفرینی اجتماعی در دهه های اخیر به عنوان یک نیروی قدرتمند برای تغییر در سراسر جهان به ظهور رسیده است. این مقاله به بررسی تاریخچه کارآفرینی اجتماعی، عوامل محرک رشد آن و تأثیر آن بر جوامع در سراسر جها...

Majid ValiMohammadi
0
چین | On China
چین | On China

کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان می‌پردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...

Majid ValiMohammadi
0
مائو، مارکس و بازار | Mao, Marx & the Market
مائو، مارکس و بازار | Mao, Marx & the Market

دین لبارون نویسنده کتاب شما را با نیروهایی آشنا می کند که دو فرهنگ بزرگ روسیه و چین را شکل داده اند. متن مزین به داستان‌ها، حکایات، تمثیل‌ها و طنز است که خواندن را به همان اندازه سرگرم‌...

Majid ValiMohammadi
0
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science
شعر و موسیقی علم | The Poetry and Music of Science

Comparing Creativity in Science and ArtTom McLeishOxford UP, 2019 more...

Majid ValiMohammadi
0
پیتر دارکر | Peter Drucker
پیتر دارکر | Peter Drucker

شکل‌دهی به ذهن مدیریت - چگونه معروف‌ترین متفکر مدیریت جهان عناصر موفقیت تجاری را شکل داد

Majid ValiMohammadi
0
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

Majid ValiMohammadi
0
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness

نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)

Majid ValiMohammadi
0
تئوری سیکل زندگی پال هرسی و کنت بلانچارد
تئوری سیکل زندگی پال هرسی و کنت بلانچارد

مدل رهبری موقعیتی هرسی و بلانچارد، یکی از مدل‌های معروف در حوزه مدیریت و رهبری است که در سال ۱۹۶۹ توسط پائول هرسی و کن بلانچارد ارائه شد. در این مدل، سبک رهبری بر اساس نیازهای و توانمندی‌های...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت و سیاست در سازمان
قدرت و سیاست در سازمان

خلاصه مبحث قدرت و سیاست کتاب تئوری سازمان ماری جو هچ | تعریف قدرت | نحوه استفاده از قدرت سازمانها | قدرت و اختیار | نمادهای قدرت و فرمانروایی 

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید