مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی بر کسب و کار ها تأثیر می گذارد؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر دنیای کسب و کار می‌پردازیم. از پر کردن خلاهای موجود در بازار گرفته تا بازتعریف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، کارآفرینان اجتماعی در حال مت...

Majid ValiMohammadi
0
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد

دونالد نیوبام (Donald Neubaum) و ژه ژانگ (Jae Jun Jeong) در این مقاله به بررسی مزایا و معایب انکوباتورها پرداخته و نشان داده‌است که این مراکز می‌توانند برای کارآفرینان و جامعه محلی مفید باشن...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟

کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیرویی قدرتمند برای تغییر، نه تنها مشکلات اجتماعی را حل می‌کند، بلکه طرز تفکر ما را نیز دگرگون می‌کند. این مقاله به بررسی چگونگی به چالش کشیدن باورها، تشویق نوآوری...

Majid ValiMohammadi
0
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence

مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه ای از نکات  قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
نوآوری بدون بهانه | No-Excuses Innovation
نوآوری بدون بهانه | No-Excuses Innovation

استراتژی‌هایی نوآوری برای شرکت‌های کوچک و متوسط | نوشته: بروس ووژاک و والتر هربست

Majid ValiMohammadi
0
خارج از لبه | Off the Edge
خارج از لبه | Off the Edge

کلی ویل تاریخچه‌ای از ارائه این باور غیرمحتمل و بادوام که زمین مسطح است، ارائه می‌دهد و در این راستا به بررسی نحوه گسترش تئوری‌های توطئه می‌پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار
وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار

«وحشت 1907: درس‌هایی از طوفان کامل بازار» کتابی نوشتهٔ رابرت اف. برونر و شان دی. کار است. این کتاب رویدادها و پیامدهای بحران مالی موسوم به وحشت 1907 را بررسی می‌کند که یک رکود اق...

Majid ValiMohammadi
0
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question
سؤالی زیباتر | A More Beautiful Question

وارن برگر به ایده می‌پردازد که مهارت پرسیدن سؤالات مناسب یک ضرورت برای رشد فردی، شرکت‌ها و جوامع در دنیای پیچیده و متغیر است. او معتقد است که سؤالات قدرتی دارند که فرضیات را به چالش می‌...

Majid ValiMohammadi
0
رمز خالق | The Creator’s Code
رمز خالق | The Creator’s Code

شش مهارت ضروری کارآفرینان خارق العاده  | نوشته امی ویلکینسون(Amy Wilkinson)

Majid ValiMohammadi
0
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟

نیم قرن پس از اینکه میلگرام ماهیت اطاعت مخرب از قدرت را بررسی کرد، با این سوال نگران کننده روبرو هستیم: امروز شهروندان چه می کنند؟

Majid ValiMohammadi
0
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟

سالن دوچرخه، که به عنوان قانون بی‌اهمیت پارکینسون نیز شناخته می‌شود، تمایل ما به اختصاص مقدار نامتناسبی از زمان خود را به مسائل بی‌اهمیت و بی‌اهمیت در حالی که مسائل مهم را بدون توج...

Majid ValiMohammadi
0
مارکسیسم اقتصادی | Marxism economic
مارکسیسم اقتصادی | Marxism economic

نظریه اقتصادی مارکسیستی به عنوان یک جزء اصلی از مارکسیسم، تلاش می‌کند تا ساختار اقتصادی جامعه را تحلیل کند و نقش آن در تشکیل و تعیین سایر جوانب اجتماعی و سیاسی را بررسی کند. در اساس، مارکسیسم اقت...

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت گروه و تیم چیست؟
تفاوت گروه و تیم چیست؟

گروه و تیم دو مفهوم مختلف در حوزه مدیریت و کار با دیگران هستند. هر دو مفهوم به یک گروه از افراد اشاره دارند، اما با توجه به ویژگی‌های آن‌ها، تفاوت‌هایی وجود دارد.

Majid ValiMohammadi
2
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle

با درک چرخه‌ی شرکتی آدیزس، شرکت‌ها می‌توانند استراتژی‌های بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید