مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟
کارآفرینی اجتماعی چگونه بر روزنامه نگاری تأثیر خواهد گذاشت؟

در این مقاله، به بررسی تأثیر فزاینده کارآفرینی اجتماعی بر صنعت روزنامه‌نگاری می‌پردازیم. با چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روزنامه‌نگاران در عصر دیجیتال آشنا شوید و دریابید که چگو...

Majid ValiMohammadi
0
فیلسوف و کارآفرین
فیلسوف و کارآفرین

به کارگیری تفکر سطح بالا در تجارت واقعی | نویسنده رید هافمن

Majid ValiMohammadi
0
کتاب اسرار اسپراکار
کتاب اسرار اسپراکار

ایسلند چیزهای زیادی برای آموزش به بقیه جهان دارد. این کشور به لطف اقدامات فردی و جمعی شهروندان خود، از جمله زنان ایسلندی، معروف به "اسپراکار"، در کاهش شکاف جنسیتی در جهان پیشتاز است.

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness
فریب خورده توسط تصادف | Fooled by Randomness

نقش پنهان شانس در زندگی و در بازارها | نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)

Majid ValiMohammadi
0
خیر بزرگتر | The Greater Good
خیر بزرگتر | The Greater Good

شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد. او چشم‌انداز جدیدی از سرمایه‌داری را پیشنهاد می‌کند که بر همکاری و روابط تأ...

Majid ValiMohammadi
0
خیلی باهوش | Too Smart
خیلی باهوش | Too Smart

"Too Smart: چگونه سرمایه دیجیتال داده‌های ما را استخراج می‌کند، زندگی‌هایمان را کنترل می‌کند و جهان را به تصرف می‌گیرد" کتابی است که توسط جیتان سادوسکی نوشته شده است...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب شکسته شده | Broken
کتاب شکسته شده | Broken

لبلانک چگونگی قرار دادن مردم را در مرکز نهادهای اجتماعی و مدل‌های کسب‌وکار بیمار، از جمله ایجاد تعاونی‌های بیشتر و شرکت‌های عام المنفعه، تشریح می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
ریسک
ریسک

ریسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تصمیم‌گیری‌های مالی و اقتصادی در نظر گرفته می‌شود و مدیریت ریسک، به منظور کاهش اثرات منفی وقوع حوادث نامطلوب، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

Majid ValiMohammadi
0
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟

خطای نرخ پایه، توضیح می دهد. مغلطه نرخ پایه موقعی پیش می‌آید که شخصی برای قضاوت یک مساله، اطلاعات آماری را نادیده بگیرد و به جایش به اطلاعات بی‌ربطی توسل بجوید که در نظر خودش به مساله مربوط...

Majid ValiMohammadi
0
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی
فروش اعتباری (اقساطی); کارآفرینی مالی

فروش اعتباری یا فروش اقساطی | تعاریف و مفاهیم | مزایا و معایب | روش‌ها و راهکارها | تاریخچه |

Majid ValiMohammadi
0
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟

اثر ابتکاری، توضیح می‌دهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید