مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟
کارآفرینی اجتماعی چه زمانی به عنوان یک جنبش جهانی ظهور کرد؟

کارآفرینی اجتماعی در دهه های اخیر به عنوان یک نیروی قدرتمند برای تغییر در سراسر جهان به ظهور رسیده است. این مقاله به بررسی تاریخچه کارآفرینی اجتماعی، عوامل محرک رشد آن و تأثیر آن بر جوامع در سراسر جها...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟
چگونه کارآفرینی اجتماعی ذهن را تغییر می دهد؟

کارآفرینی اجتماعی به عنوان نیرویی قدرتمند برای تغییر، نه تنها مشکلات اجتماعی را حل می‌کند، بلکه طرز تفکر ما را نیز دگرگون می‌کند. این مقاله به بررسی چگونگی به چالش کشیدن باورها، تشویق نوآوری...

Majid ValiMohammadi
0
نظریه های اقتصادی کارآفرینی
نظریه های اقتصادی کارآفرینی

نظریه‌های اقتصادی در بررسی و کشف عوامل اقتصادی که بر رفتار کارآفرینی تأثیر می‌گذارند یا آن را ممکن می‌سازند، کمک می‌کنند. نظریه‌های اقتصادی کارآفرینی می‌توانند به سه دوره...

Majid ValiMohammadi
2
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر
نظريه فرهنگ كارآفرينی ماكس وبر

وبر معتقد بود که فرهنگ، عوامل مهمی در تعیین موفقیت یا شکست سازمان‌ها و کارآفرینان است. او فرهنگ را به عنوان "مجموعه‌ای از ارزش‌ها، باورها، تمایلات و رفتارها" تعریف کرد و معتقد...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook

مهارت‌های ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز

Majid ValiMohammadi
0
خارج از لبه | Off the Edge
خارج از لبه | Off the Edge

کلی ویل تاریخچه‌ای از ارائه این باور غیرمحتمل و بادوام که زمین مسطح است، ارائه می‌دهد و در این راستا به بررسی نحوه گسترش تئوری‌های توطئه می‌پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge
دانش قبیله ای | Tribal Knowledge

جان مور از تجربیاتش در استارباکس، درس‌های ارزشمندی درباره مدیریت برند، جذب مشتری و راهبردهای بازاریابی به اشتراک گذاشته است. وی تأکید دارد که ایجاد فرهنگ برندی قوی، تمرکز بر تجربه مشتری و برقراری...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies

داستان‌هایی از سازمان‌هایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بوده‌اند، دلایل آنها را تقویت می‌کند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy

استراتژی تجاری یک جنبه بسیار مهم در موفقیت کسب و کار است و همچنین اهمیت بزرگی در نوشتارهای ریچارد روملت دارد. روملت به عنوان یک استراتژیست استراتژی شناخته می‌شود و تأثیرگذاری وی در مدیریت کسب و ک...

Majid ValiMohammadi
0
تفاوت رهبر و مدیر
تفاوت رهبر و مدیر

واقعیت تفاوت مدیر و رهبر در چیست؟ | آیا تفکیکی میان این دو وجود دارد ؟ | تعریف مدیر و رهبر چیست؟

Majid ValiMohammadi
0
مدل‌های چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle
مدل‌های چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle

چرخه حیات سازمان (Organizational Life Cycle) به مراحل مختلفی از توسعه و رشد سازمان از شکل‌گیری تا تبدیل به یک سازمان بزرگ، پرمنابع و پایدار اشاره دارد.

Majid ValiMohammadi
0
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟

خطای نرخ پایه، توضیح می دهد. مغلطه نرخ پایه موقعی پیش می‌آید که شخصی برای قضاوت یک مساله، اطلاعات آماری را نادیده بگیرد و به جایش به اطلاعات بی‌ربطی توسل بجوید که در نظر خودش به مساله مربوط...

Majid ValiMohammadi
0
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟
چرا روی چیزهای بی اهمیت تمرکز می کنیم؟

سالن دوچرخه، که به عنوان قانون بی‌اهمیت پارکینسون نیز شناخته می‌شود، تمایل ما به اختصاص مقدار نامتناسبی از زمان خود را به مسائل بی‌اهمیت و بی‌اهمیت در حالی که مسائل مهم را بدون توج...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy

راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشته‌ای از دانیل رولز و سیاران راجرز

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید