مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟

کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...

Majid ValiMohammadi
0
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟

در حالی که بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در جهان تلاش می‌کنند، موانع متعددی می‌توانند پیشرفت را دشوار کنند. این مقاله به بررسی برخی از رایج‌ترین موانع تغییر اجتماعی، از جمله فقر، ناب...

Majid ValiMohammadi
1
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟
تفاوت بین کارآفرینی اجتماعی و تجاری چیست؟

در حالی که هر دو نوع کارآفرینی به خلاقیت، نوآوری و تعهد نیاز دارند، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی تجاری در اهداف نهایی و روش‌های رسیدن به آنها تفاوت اساسی دارند. این مقاله به بررسی تفاوت‌های...

Majid ValiMohammadi
0
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی

مایکل پندر، در مقاله‌ای با عنوان "مفهوم کارآفرینی: به سوی یک مفهوم مدولار" (The Meaning of Entrepreneurship: Towards a Modular Concept)، مفهوم کارآفرینی را به عنوان یک مفهوم مدولار (ماژ...

Majid ValiMohammadi
0
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)
چرخه حیات یک کسب و کار چیست؟ (با مراحل و نکات)

آیا می‌خواهید بدانید کسب و کار شما در کدام مرحله از چرخه عمر قرار دارد؟ این مقاله به شما کمک می‌کند تا مراحل مختلف چرخه حیات یک کسب و کار را بشناسید و با استفاده از نکات ارائه شده، کسب و کار...

Majid ValiMohammadi
0
چین | On China
چین | On China

کتاب "On China" که توسط هنری کیسینجر نوشته شده است، به بررسی روابط چین با بقیه جهان می‌پردازد. هنری کیسینجر، سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آم...

Majid ValiMohammadi
0
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟

اثر ابتکاری، توضیح می‌دهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.

Majid ValiMohammadi
0
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism
مقابله با سرمایه داری | Confronting Capitalism

روبه‌رو شدن با سرمایه‌داری: پاسخ‌های واقعی برای یک سامانه اقتصادی بحرانی | کاتلر در این کتاب به بررسی انتقادی سیستم سرمایه‌داری می‌پردازد و پیشنهاداتی برای اصلاح آن ارائه می&z...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب اسرار اسپراکار
کتاب اسرار اسپراکار

ایسلند چیزهای زیادی برای آموزش به بقیه جهان دارد. این کشور به لطف اقدامات فردی و جمعی شهروندان خود، از جمله زنان ایسلندی، معروف به "اسپراکار"، در کاهش شکاف جنسیتی در جهان پیشتاز است.

Majid ValiMohammadi
0
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies

داستان‌هایی از سازمان‌هایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بوده‌اند، دلایل آنها را تقویت می‌کند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...

Majid ValiMohammadi
0
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟

جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده می‌شود.

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics
اقتصاد نئوکلاسیک | Neoclassical economics

ما به شرح مفاهیم و نظریات اصلی اقتصاد نئوکلاسیک می‌پردازیم. نظریه نئوکلاسیک بر اساس افتراقی که بین عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تأکید می‌کند. به عبارت دیگر، این نظریه بر این ایده تمرکز د...

Majid ValiMohammadi
1
آیزنشتاین (Alfred Schütz)
آیزنشتاین (Alfred Schütz)

جامعه شناس و فلسفه‌دان اتریشی کهدر قرن بیستم میلادی زندگی کرد و به تحلیل فرایندهای اجتماعی، نقش فرهنگ در جامعه و همچنین نحوه برقراری ارتباطات انسانی پرداخت.

Majid ValiMohammadi
0
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی

فلسفه به طور کلی به بررسی سؤالات بنیادین و اساسی در مورد واقعیت، وجود، دانش، ارزش‌ها، معنا و هدف زندگی انسان می‌پردازد. بنابراین، مبانی فلسفی در مطالعه رفتار سازمانی نقش مهمی دارند. در این ز...

Majid ValiMohammadi
0
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!
حصار چسترتون: آنچه را که نمی‌فهمید، خراب نکنید!

حصار چسترتون یک قاعده ساده است که در اصل به احترام و حفظ تاریخ و فرهنگ یک جامعه اشاره می‌کند. این قاعده توصیه می‌کند که قبل از اینکه تصمیمی درباره تغییر قوانین، سنت‌ها یا سیستم‌های...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins

کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید