مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی

مایکل پندر، در مقاله‌ای با عنوان "مفهوم کارآفرینی: به سوی یک مفهوم مدولار" (The Meaning of Entrepreneurship: Towards a Modular Concept)، مفهوم کارآفرینی را به عنوان یک مفهوم مدولار (ماژ...

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینان اجتماعی چگونه هستند؟
کارآفرینان اجتماعی چگونه هستند؟

کارآفرینان اجتماعی با ترکیب اشتیاق به حل مشکلات اجتماعی، خلاقیت و نوآوری، دنیای ما را به مکانی بهتر تبدیل می‌کنند. این مقاله به بررسی ویژگی‌های کلیدی کارآفرینان اجتماعی، انگیزه‌های آنها...

Majid ValiMohammadi
0
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)
نظریه تعهد اجتماعی (Social Embeddedness Theory)

نظریه تعهد اجتماعی، یکی از نظریه‌های مهم در زمینه کارآفرینی اجتماعی است که بر این ایده تأکید دارد که کارآفرینی اجتماعی به دلیل تعهدات و ارتباطات اجتماعی فردی و اجتماعی به وجود می‌آید. با این...

Majid ValiMohammadi
2
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد
انکوباتورها | Incubators | مراکز رشد

دونالد نیوبام (Donald Neubaum) و ژه ژانگ (Jae Jun Jeong) در این مقاله به بررسی مزایا و معایب انکوباتورها پرداخته و نشان داده‌است که این مراکز می‌توانند برای کارآفرینان و جامعه محلی مفید باشن...

Majid ValiMohammadi
0
شبکه‌های کارآفرینانه | Entrepreneurial Networks
شبکه‌های کارآفرینانه | Entrepreneurial Networks

Arnold Cooper و Xiaoli Yin در مقاله به نام "Entrepreneurial Networks" در مورد اهمیت شبکه‌های کارآفرینی و تأثیر آن‌ها بر رشد کسب و کارها صحبت می‌کنند. آن‌ها به بررسی شبکه&...

Majid ValiMohammadi
0
تست مامان | The Mom Test
تست مامان | The Mom Test

چگونه با مشتریان صحبت کنیم و بفهمیم آیا ایده کسب و کار ما خوب است در هنگامی که همه به شما دروغ می‌گویند

Majid ValiMohammadi
0
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies

داستان‌هایی از سازمان‌هایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بوده‌اند، دلایل آنها را تقویت می‌کند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook

مهارت‌های ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز

Majid ValiMohammadi
0
داستان شما چیست؟ | ?What's Your Story
داستان شما چیست؟ | ?What's Your Story

می‌توانید با یادگیری تکنیک‌های داستان‌گویی اولیه و ساختن آن‌ها مطابق با پیام خود، داستانی قدرتمند بگویید. رایان میتیوز و واتس واکر، پژوهشگران آینده و روایتگران، بهترین راه برای انت...

Majid ValiMohammadi
0
کتاب کار | Work
کتاب کار | Work

جیمز سازمن مروری جذاب از تاریخ کار ارائه می‌دهد، در عین حال از حرص و آز نامحدود بشر گله می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟
امروزه افراد در آزمایش میلگرام چگونه رفتار می کنند؟

نیم قرن پس از اینکه میلگرام ماهیت اطاعت مخرب از قدرت را بررسی کرد، با این سوال نگران کننده روبرو هستیم: امروز شهروندان چه می کنند؟

Majid ValiMohammadi
0
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز
توهم بدن شناگر و دیگر اشتباهات مغز

توهم بدن شناگر (یا خطای منطقی بدن شناگر) ناشی از باور غالب به اینکه می‌توان با تمرین به همان شیوه‌ای که شناگران حرفه‌ای تمرین می‌کنند، بدنی عالی مانند بدن شناگران حرفه‌ای کسب...

Majid ValiMohammadi
0
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟
چرا به اطلاعات خاص بیشتر از آمارها تکیه می‌کنیم؟

خطای نرخ پایه، توضیح می دهد. مغلطه نرخ پایه موقعی پیش می‌آید که شخصی برای قضاوت یک مساله، اطلاعات آماری را نادیده بگیرد و به جایش به اطلاعات بی‌ربطی توسل بجوید که در نظر خودش به مساله مربوط...

Majid ValiMohammadi
0
مروری بر تاریخچه تئوری مالی
مروری بر تاریخچه تئوری مالی

تئوری مالی به عنوان یکی از حوزه‌های مهم در علوم اقتصادی، در دهه‌های پسین توسعه و شکل‌گیری یافته است. تئوری مالی به بررسی رفتار بازارهای مالی، نحوه شکل‌گیری قیمت‌ها، روش‌ه...

Majid ValiMohammadi
0
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو
هرم سلسله‌مراتب نیازهای مازلو

هرم مازلو یک نظریه بسیار مهم در روانشناسی است و در بسیاری از زمینه‌های مختلف، مانند بازاریابی، مدیریت، و آموزش، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی هوش مصنوعی، فناوری‌های هوش مصنوعی را با داده‌های تجربه مشتری و برند ترکیب می‌کند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوری‌های هوش مصنوعی م...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید