مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
مزایای فناوری‌های مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی
مزایای فناوری‌های مالی(Fintech) در جذب سرمایه و کمک های مالی

تلاقی فناوری و نیکوکاری، دوران جدیدی از جمع‌آوری کمک‌ها و اهدای آن‌ها را به همراه داشته است. پیشرفت‌های فناوری‌‌های مالی، روشی که افراد و شرکت‌ها از آن برای اهدای کم...

Majid ValiMohammadi
0
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری

مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...

Majid ValiMohammadi
0
فرهنگ کارآفرینی سازمانی
فرهنگ کارآفرینی سازمانی

فرهنگ سازمانی به مجموعه از ارزش‌ها، رفتارها، نگرش‌ها، و سیاست‌های یک سازمان اطلاق می‌شود. این فرهنگ می‌تواند به گونه‌ای باشد که به کارآفرینی سازمان کمک کند و یا به آن مان...

Majid ValiMohammadi
0
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی
معنای کارآفرینی: به سمت یک مفهوم پودمانی

مایکل پندر، در مقاله‌ای با عنوان "مفهوم کارآفرینی: به سوی یک مفهوم مدولار" (The Meaning of Entrepreneurship: Towards a Modular Concept)، مفهوم کارآفرینی را به عنوان یک مفهوم مدولار (ماژ...

Majid ValiMohammadi
0
چگونه فکر کنیم | How to Think
چگونه فکر کنیم | How to Think

توم چتفیلد، فیلسوف فناوری درباره نحوه سوال کردن از فرضیات و تعصبات خود، بهبود تمرکز خود و تشکیل استدلال‌های قوی و منطقی صحبت می‌کند.

Majid ValiMohammadi
0
سیاست ضد نظام | Anti-System Politics
سیاست ضد نظام | Anti-System Politics

جاناتان هاپکین به بررسی ریشه‌های نارضایتی فزاینده از نظام‌های موجود سیاسی و اقتصادی، افول احزاب سیاسی اصلی و ظهور بازیگران سیاسی جدید که وضع موجود را به چالش می‌کشند، می‌پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها
بحران کاهش ارزش دانشگاه ها

جیسون وینگارد، استدلال می‌کند که کالج‌های ایالات متحده نمی‌توانند همگام با چشم‌انداز مهارت‌هایی که به سرعت در حال تکامل هستند، همگام شوند.

Majid ValiMohammadi
0
موفقیت استارتاپ اجتماعی
موفقیت استارتاپ اجتماعی

چگونه بهترین سازمان‌های غیرانتفاعی(خیریه، سازمان مردم نهاد، سمن و...) راه‌اندازی می‌شوند، بزرگ‌تر می‌شوند و تفاوت ایجاد می‌کنند. نویسنده: کاتلین کلی جانوس

Majid ValiMohammadi
0
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies

داستان‌هایی از سازمان‌هایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بوده‌اند، دلایل آنها را تقویت می‌کند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...

Majid ValiMohammadi
0
خیر بزرگتر | The Greater Good
خیر بزرگتر | The Greater Good

شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد. او چشم‌انداز جدیدی از سرمایه‌داری را پیشنهاد می‌کند که بر همکاری و روابط تأ...

Majid ValiMohammadi
0
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی
مبانی فلسفی، نظریه‌های رفتار سازمانی

فلسفه به طور کلی به بررسی سؤالات بنیادین و اساسی در مورد واقعیت، وجود، دانش، ارزش‌ها، معنا و هدف زندگی انسان می‌پردازد. بنابراین، مبانی فلسفی در مطالعه رفتار سازمانی نقش مهمی دارند. در این ز...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری سیکل زندگی پال هرسی و کنت بلانچارد
تئوری سیکل زندگی پال هرسی و کنت بلانچارد

مدل رهبری موقعیتی هرسی و بلانچارد، یکی از مدل‌های معروف در حوزه مدیریت و رهبری است که در سال ۱۹۶۹ توسط پائول هرسی و کن بلانچارد ارائه شد. در این مدل، سبک رهبری بر اساس نیازهای و توانمندی‌های...

Majid ValiMohammadi
0
رنه ژیرار
رنه ژیرار

رنه ژیرار، فیلسوف و متفکر فرانسوی، با ارائه تئوری تقلیدی، دریچه‌ای نو به سوی درک خشونت، میل و جوامع انسانی گشود.

Majid ValiMohammadi
0
چرا نظریه سازمان را مطالعه می کنیم؟
چرا نظریه سازمان را مطالعه می کنیم؟

بر اساس فصل اول کتاب نظریه‌ سازمان ماری جو هچ | نظریه سازمان برای ما به عنوان مدیران و رهبران سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است، زیرا با مطالعه آن می‌توانیم فرایندهای سازمانی را بهتر درک ک...

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics

مقاله ما به تجزیه و تحلیل اصول اصلی اقتصاد نهادگرا می‌پردازد. این نظریه بر این اصل تأکید دارد که نهادها و قواعد، توسعه اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. در این تحلیل، عواملی مانند حقوق...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوق‌العاده قدرتمند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات در انتخاب‌ها و رفتارهایمان از دیگران تقلید می‌کنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا می‌کند؟ تئوری تقلیدی...

Majid ValiMohammadi
0
نسل چهارم بازاریابی  | Marketing 4.0
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0

کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشته‌ی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی می‌پردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...

Majid ValiMohammadi
0
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing

"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women

چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید