بهینه سازی برای ارزش اجتماعی و تجاری
مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، کارمندان و سایر ذینفعان اکنون از شرکت ها می خواهند که تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارند. و تأثیر خیره کننده رسانه های اجتماعی به این معنی است که شما نمی توانید فقط یک توهم بسیا...
پیشگامان کارآفرینی اجتماعی چه کسانی هستند؟
کارآفرینان اجتماعی در خط مقدم ایجاد تغییر مثبت در جهان هستند. این مقاله برخی از پیشگامان برجسته در این جنبش را معرفی می کند و داستان های آنها را در مورد استفاده از نوآوری و خلاقیت برای حل مشکلات اجتما...
شبکههای کارآفرینانه | Entrepreneurial Networks
Arnold Cooper و Xiaoli Yin در مقاله به نام "Entrepreneurial Networks" در مورد اهمیت شبکههای کارآفرینی و تأثیر آنها بر رشد کسب و کارها صحبت میکنند. آنها به بررسی شبکه&...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
استراتژی خوب / استراتژی بد | Good Strategy / Bad Strategy
استراتژی تجاری یک جنبه بسیار مهم در موفقیت کسب و کار است و همچنین اهمیت بزرگی در نوشتارهای ریچارد روملت دارد. روملت به عنوان یک استراتژیست استراتژی شناخته میشود و تأثیرگذاری وی در مدیریت کسب و ک...
خیر بزرگتر | The Greater Good
شاو راهنمایی در مورد یافتن مأموریت اجتماعی، تدوین طرح کسبوکار و جذب سرمایهگذار ارائه میدهد. او چشمانداز جدیدی از سرمایهداری را پیشنهاد میکند که بر همکاری و روابط تأ...
کتاب کار تفکر طراحی | The Design Thinking Workbook
مهارتهای ضروری برای خلاقیت و رشد تجاری | نویسندگان: چاروی پاریخ و سی.جی. میدوز
صورتی فکر نکن | Don't Think Pink
نویسندگان و مشاوران بازاریابی لیزا جانسون و آندریا لرند توضیح میدهند که چگونه تلاشهای بازاریابی خود را به سمت زنان هدایت کنید.
مارکسیسم اقتصادی | Marxism economic
نظریه اقتصادی مارکسیستی به عنوان یک جزء اصلی از مارکسیسم، تلاش میکند تا ساختار اقتصادی جامعه را تحلیل کند و نقش آن در تشکیل و تعیین سایر جوانب اجتماعی و سیاسی را بررسی کند. در اساس، مارکسیسم اقت...
چرخه عمر شرکتها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
با درک چرخهی شرکتی آدیزس، شرکتها میتوانند استراتژیهای بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.
مهمترین مکاتب اقتصادی
دانستن مکاتب اقتصادی جهان نقش مهمی در درک و تحلیل پدیدههای اقتصادی دارد. در زمینه اقتصاد، مکاتب مختلف نگرشها، تئوریها و رویکردهای متفاوتی را دربارهٔ علم اقتصاد ارائه میدهند.
چرا نظریه سازمان را مطالعه می کنیم؟
بر اساس فصل اول کتاب نظریه سازمان ماری جو هچ | نظریه سازمان برای ما به عنوان مدیران و رهبران سازمانها بسیار حائز اهمیت است، زیرا با مطالعه آن میتوانیم فرایندهای سازمانی را بهتر درک ک...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوریها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار میدهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم میگوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
تئوری تقلیدی [Mimetic Theory]: ساده اما فوقالعاده قدرتمند
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا گاهی اوقات در انتخابها و رفتارهایمان از دیگران تقلید میکنیم؟ این میل به تقلید چه نقشی در زندگی ما و جوامع ایفا میکند؟ تئوری تقلیدی...