مجید ولی‌محمدی

فعال اجتماعی و مشاور بازاریابی

مجید ولی‌محمدی
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال
فروش اقساطی چیست؟ تعریف و مثال

فروش اقساطی یک روش تجاری است که در آن فروشنده به خریدار اجازه می‌دهد که هزینه محصول یا خدمات را در قسط‌های ماهیانه پرداخت کند. در این روش، خریدار به جای پرداخت کل مبلغ به طور یکجا، می‌ت...

Majid ValiMohammadi
0
فیلسوف و کارآفرین
فیلسوف و کارآفرین

به کارگیری تفکر سطح بالا در تجارت واقعی | نویسنده رید هافمن

Majid ValiMohammadi
0
کارآفرینی اجتماعی چیست؟
کارآفرینی اجتماعی چیست؟

کارآفرینی اجتماعی رویکردی نوآورانه برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی است. این مقاله به بررسی ماهیت کارآفرینی اجتماعی، مزایای آن و نحوه مشارکت شما در این جنبش در حال رشد می پردازد.

Majid ValiMohammadi
0
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟
چه چیزی جلوی تغییر اجتماعی را می گیرد؟

در حالی که بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در جهان تلاش می‌کنند، موانع متعددی می‌توانند پیشرفت را دشوار کنند. این مقاله به بررسی برخی از رایج‌ترین موانع تغییر اجتماعی، از جمله فقر، ناب...

Majid ValiMohammadi
1
انواع کارآفرینی اجتماعی
انواع کارآفرینی اجتماعی

این نوع کارآفرینی‌ها تنها چند مثال از فراوانی انواع مختلف کارآفرینی اجتماعی هستند. هر کدام از این نوع کارآفرینی‌ها به هدف خاص خود می‌پردازند، اما به طور کلی هدف آن‌ها ایجاد اثر مثب...

Majid ValiMohammadi
0
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2
"رهبر آینده 2" | The Leader of the Future 2

کتاب "رهبر آینده 2: دیدگاه‌ها، استراتژی‌ها، و روش‌ها برای دوران جدید" نوشته‌شده توسط فرانسیس هسلباین و مارشال گلداسمیتچ، به مسائل و مفاهیم مرتبط با موضوع رهبری در زمان&zw...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship

چگونه شرکت‌های کوچک و متوسط سوئیسی توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارند.

Majid ValiMohammadi
0
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی می‌گیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه می‌کنیم؟

اثر ابتکاری، توضیح می‌دهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.

Majid ValiMohammadi
0
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change
پایداری برای تغییر اجتماعی | Sustainability to Social Change

رهبری کردن شرکت خود از مدیریت ریسک به سوی ایجاد ارزش اجتماعی | روان‌شناس فیل میرویس و استاد استراتژی برد گوگینز، مدیران کسب‌وکار را تشویق می‌کنند که فعالیت‌های اجتماعی و محیط‌...

Majid ValiMohammadi
0
رمز خالق | The Creator’s Code
رمز خالق | The Creator’s Code

شش مهارت ضروری کارآفرینان خارق العاده  | نوشته امی ویلکینسون(Amy Wilkinson)

Majid ValiMohammadi
0
مهم‌ترین تئوری های مدیریت
مهم‌ترین تئوری های مدیریت

در این مقاله به بررسی مهم ترین تئوری های مدیریت نقاط ضعف و قوت هرکدام می پردازیم.

Majid ValiMohammadi
1
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle
چرخه عمر شرکت‌ها ادیزس Adizes Corporate Lifecycle

با درک چرخه‌ی شرکتی آدیزس، شرکت‌ها می‌توانند استراتژی‌های بهتری را برای رشد و توسعه خود انتخاب کنند و از نابودی پیشگیری کنند.

Majid ValiMohammadi
0
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics
اقتصاد نهادگرایی | institutional economics

مقاله ما به تجزیه و تحلیل اصول اصلی اقتصاد نهادگرا می‌پردازد. این نظریه بر این اصل تأکید دارد که نهادها و قواعد، توسعه اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. در این تحلیل، عواملی مانند حقوق...

Majid ValiMohammadi
0
قدرت برند چیست؟
قدرت برند چیست؟

از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا می‌کنند. همچنین، با معرفی مثال‌های واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...

Majid ValiMohammadi
0
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
سرگرمی‌های اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا

در دنیای امروز، سرگرمی‌های اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و سایر اشکال سرگرمی‌های تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...

Majid ValiMohammadi
0
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector

"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی در بخش عمومی می‌پردازد. فیلیپ کا...

Majid ValiMohammadi
0
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing
نسل سوم بازاریابی | 3.0 Marketing

بازاریابی نسل سوم به عنوان یک الگوی جدید بازاریابی، سه بُعد مهم را مورد توجه قرار می‌دهد: محصولات، مشتریان و روح انسان. این مفهوم می‌گوید که بازاریابی باید به طور همزمان بر روی این سه جنبه ت...

Majid ValiMohammadi
0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0
نسل پنجم بازاریابی | Marketing 5.0

"مارکتینگ 5.0: فناوری برای بشریت" یک کتاب است که توسط هرماوان کارتاجایا، فیلیپ کوتلر و ایوان ستیاوان نوشته شده است. این کتاب به بررسی نوآوری‌ها و تغییراتی که در عصر دیجیتال و فناوری در...

Majid ValiMohammadi
0
جایگاه‌یابی چیست؟
جایگاه‌یابی چیست؟

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی یا موضع‌یابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...

Majid ValiMohammadi
0
ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی

اولین پلتفرم نیکوکاری ایران با تمرکز برافزایش و ارتقاء دانش مدیریت نیکوکاری در کشور

بیشتر بخوانید
سامانه جامع خیر ایران

سامانه جامع خیر ایران

اولین سامانه جامع ایران با هدف مرتفع کردن تمام نیازهای موسسات خیریه

بیشتر بخوانید
آکادمی نقل

آکادمی نقل

هدف از احداث این آکادمی آنلاین روشن نمودن مسیر به‌زیستی جوانان فارسی زبان است.

بیشتر بخوانید