دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولتها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعهای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها میتوانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصتهای جدید داشته با...
یک کارآفرین اجتماعی چه می کند؟
کارآفرینان اجتماعی با ترکیب نوآوری، خلاقیت و اشتیاق به حل مشکلات اجتماعی، دنیای ما را به مکانی بهتر تبدیل میکنند. این مقاله به بررسی نقش و مسئولیتهای یک کارآفرین اجتماعی، انگیزههای آ...
فرهنگ کارآفرینی سازمانی
فرهنگ سازمانی به مجموعه از ارزشها، رفتارها، نگرشها، و سیاستهای یک سازمان اطلاق میشود. این فرهنگ میتواند به گونهای باشد که به کارآفرینی سازمان کمک کند و یا به آن مان...
کارآفرینی اجتماعی چیست؟
کارآفرینی اجتماعی رویکردی نوآورانه برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی است. این مقاله به بررسی ماهیت کارآفرینی اجتماعی، مزایای آن و نحوه مشارکت شما در این جنبش در حال رشد می پردازد.
نسل چهارم بازاریابی | Marketing 4.0
کتاب "بازاریابی 4.0: از سنتی به دیجیتال" نوشتهی فیلیپ کوتلر، هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان، به بررسی تحولاتی میپردازد که بازاریابی در عصر دیجیتال با آن مواجه شده است. این کتاب...
اقتصادهای محبوب | Beloved Economies
داستانهایی از سازمانهایی که در همکاری واقعی و عملکردهای برجسته تجاری موفق بودهاند، دلایل آنها را تقویت میکند. برای خوانندگانی که با کسب و کار به عنوان همیشه راضی نیستند، ریمینگ...
استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ | Influencer Marketing Strategy
برای ایجاد یک استراتژی موفق در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ، میتوانید به راهنماییهای گوردون گلنیستر، که یک متخصص برجسته در زمینه بازاریابی است، توجه کنید. در این نوشته، مهمترین راهنماها...
نوآوری چگونه کار می کند | How Innovation Works
و چرا در آزادی شکوفا می شود. | مت ریدلی عواملی را که نوآوری را امکان پذیر می کند، شرایطی که آن را تقویت می کند و عناصری که مردم را نسبت به آن پذیرا می کند، بررسی می کند.
ما چرا وقتی تصمیمات سریعی میگیریم، بر احساسات فعلیمان تکیه میکنیم؟
اثر ابتکاری، توضیح میدهد که چگونه ما اغلب در هنگام تصمیم گیری به جای اطلاعات واقعی به احساسات خود تکیه می کنیم.
7 اصل اقناع روانشناختی
رابرت سیالدینی در کتاب خود "نفوذ" 7 اصل اصلی را بیان می کند: متقابل، کمیابی، اختیار، سازگاری، علاقه، اجماع و وحدت.
مهمترین تئوری های مدیریت
در این مقاله به بررسی مهم ترین تئوری های مدیریت نقاط ضعف و قوت هرکدام می پردازیم.
چرا نمی توانیم توانایی های خود را درک کنیم؟
جواب این سوال توسط اثر دانینگ کروگر (Dunning-Kruger Effect) داده میشود.
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی
بازاریابی هوش مصنوعی، فناوریهای هوش مصنوعی را با دادههای تجربه مشتری و برند ترکیب میکند تا بینش بسیار دقیقی در مورد سفر مشتری و روند بازار شما ارائه دهد. فناوریهای هوش مصنوعی م...
ده گناه مرگبار بازاریابی | Ten Deadly Marketing Sins
کاتلر با تشریح نسخه خود از 10 گناه مرگبار بازاریابی و نحوه جبران آنها، راه حل های عقلانی را برای این مشکلات ارائه می دهد.
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...