عینیسازی نظریه پردازی در پژوهشهای کارآفرینی
"contextualizing theory building in entrepreneurship researches" به فارسی برابر است با "محلیسازی ساخت نظریه در پژوهشهای کارآفرینی" | شاکر زهرا | Shaker A. Zahra
دولت ها برای تعامل موفق تر با کارآفرینان اجتماعی چه کاری می توانند انجام دهند؟
دولتها و کارآفرینان اجتماعی اهداف مشترکی برای ایجاد جامعهای عادلانه و پایدار دارند. با همکاری، آنها میتوانند تأثیر قابل توجهی بر حل مشکلات اجتماعی و ایجاد فرصتهای جدید داشته با...
بازاریابی در بخش عمومی | Marketing in the Public Sector
"بازاریابی در بخش عمومی: یک نقشه راه برای بهبود عملکرد" نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و نانسی لی، کتابی است که به بررسی استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی در بخش عمومی میپردازد. فیلیپ کا...
بازی پایان ها | The Ends Game
این کتاب به جای تمرکز صرف بر ویژگی های محصولات یا خدمات، بر اهمیت درک و تحقق نتایج یا "پایان" مورد نظر مشتریان تاکید می کند. با شناسایی و ارائه ارزشی که مشتریان به دنبال آن هستند، شرکت ها می...
انقلاب بازی سازی | The Gamification Revolution
این کتاب درباره استفاده از گیمیفیکیشن در محیط کاری و تجارت صحبت میکند و به خوانندگان نشان میدهد که چگونه میتوانند با استفاده از مکانیسمهای بازی و عناصر گیمیفیکیشن، کارکنان و مش...
حقایق ناگفته برای موفقیت شغلی
بسیاری از مردم در تلاش هستند تا بفهمند چرا نمی توانند در حرفه خود پیشرفت کنند. آنها به سختی کار می کنند در حالی که امیدوارند مدیرانشان متوجه تلاش های آنها شده و به آنها پاداش دهند، اما در بیشتر مواقع،...
اعتماد به نفس سریع | Quick Confidence
مشاور رهبری و نویسنده پرفروش سلنا رضوانی مجموعه ای از نکات قابل اجرا را برای افزایش اعتماد به نفس شما ارائه می دهد.
شاهکارهای کارآفرینی سوئیس | Masterpieces of Swiss Entrepreneurship
چگونه شرکتهای کوچک و متوسط سوئیسی توانایی رقابت در بازارهای جهانی را دارند.
مدلهای چرخه حیات سازمان | Organizational Life Cycle
چرخه حیات سازمان (Organizational Life Cycle) به مراحل مختلفی از توسعه و رشد سازمان از شکلگیری تا تبدیل به یک سازمان بزرگ، پرمنابع و پایدار اشاره دارد.
آیزنشتاین (Alfred Schütz)
جامعه شناس و فلسفهدان اتریشی کهدر قرن بیستم میلادی زندگی کرد و به تحلیل فرایندهای اجتماعی، نقش فرهنگ در جامعه و همچنین نحوه برقراری ارتباطات انسانی پرداخت.
تفاوت رهبر و مدیر
واقعیت تفاوت مدیر و رهبر در چیست؟ | آیا تفکیکی میان این دو وجود دارد ؟ | تعریف مدیر و رهبر چیست؟
اقتصاد کلاسیک | Classical economics
اقتصاد به عنوان یک علم اجتماعی به تمدن باستان برمی گردد و اولین اندیشههای اقتصادی در یونان باستان و دیگر تمدنهای کلاسیک شکل گرفت. اما معمولاً پذیرفته شده که اقتصاد کلاسیک به عنوان یک مکتب...
اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect) چیست؟
اگر کارفرمایی انتظار داشته باشد که کارکنانش عملکرد بیشتری داشته باشند، این انتظارات، عملکرد کارکنان را تحت تأثیر خود قرار میدهد و باعث میشود که کارکنان بهترین خود را نشان دهند. برعکس، اگر...
قدرت برند چیست؟
از وزن برند گرفته تا پهنای برند و عمق برند، هر یک از این عوامل نقش حیاتی در افزایش تأثیرگذاری برند ایفا میکنند. همچنین، با معرفی مثالهای واقعی، به شما نشان خواهیم داد چگونه برندها با استرا...
استراتژی بازاریابی پادکست | Podcasting Marketing Strategy
راهنمای کامل برای ایجاد، انتشار و کسب درآمد از یک پادکست موفق نوشتهای از دانیل رولز و سیاران راجرز
کاتلر در بازاریابی | Kotler on Marketing
"کاتلر در بازاریابی" به عنوان یک منبع ارزشمند برای متخصصان بازاریابی، دانشجویان بازرگانی، و هر کسی که علاقه مند به کسب درک عمیق تر از اصول و استراتژی های بازاریابی است، عمل می کند. این مفاهی...
بازاریابی برای زنان | Marketing to Women
چگونه می توانید سهم خود را از بزرگترین بخش بازار (زنان) درک کنید، به آن دست پیدا کنید و آن را افزایش دهید | نویسنده مارتا بارلتا
سرگرمیهای اجتماعی و اهداف بازاریابی: پیوند دو دنیا
در دنیای امروز، سرگرمیهای اجتماعی نقشی پررنگ در زندگی افراد ایفا میکنند. شبکههای اجتماعی، بازیهای آنلاین و سایر اشکال سرگرمیهای تعاملی، بستر مناسبی برای ارتباط، اشتراک&zw...
جایگاهیابی چیست؟
موقعیتیابی یا جایگاهیابی یا موضعیابی آخرین فرایند مرحله کسب و کار است ، جایی که کسب و کار باید مزیت رقابتی خود را ارزیابی کرده و خود را در ذهن مصرف کننده قرار دهد تا گزینه جذاب تری ب...